Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumin kelloasetusten muokkaus | Ahvenisto 30.8.2014
 

Optimoiautosi.fi
  Näytä kirjoitukset
Sivuja: [1] 2 3 ... 14
1  vRS markkinat / Myynti / Vs: Skoda octavia RS lll rieger takadiffussoori : Helmikuu 12, 2020, 09:29:26
Vielä löytyy.
2  vRS markkinat / Myynti / Myyty : Joulukuu 30, 2019, 03:01:12
Myyty
3  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä! : Syyskuu 25, 2018, 05:40:50
mites muilla onko madalluksen jälkeen myös ohjaus muuttunut raskaammaksi?
ennen madallusjousien vaihtoa,piti olla ohjaus sport asennossa ku normissa oli,niin kevyt ja nyt piti laittaa asennuksen jälkeen takas normiin ja siltikikään ei ole niin kevyt ku ennen  asennusta.monessa autossa ollu madallusta,mutta ei ole tuommoista ennen tullu ajateltua
4  vRS Club / Octavia vRS II / Vs: Ei starttaa : Syyskuu 28, 2017, 05:38:18
Tfsi kuten aloituksessakin on mainittu, eli ketju

Tfsi on HIHNALLA ja tsi ketjulla..jos jakopäästä keskustellaan!
5  vRS Club / Octavia vRS II / Vs: Ei starttaa : Syyskuu 28, 2017, 04:06:32
Onko tämä TSI vai TFSI koneella? Eli hihna vai ketju..
6  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Octavia 3 RS alustasarjat : Helmikuu 10, 2017, 10:58:59
Ei kait nyt tutka "vedä herneitä nenään" jonku 5cm madalluksen + asteen camberkulman muutoksesta. Ei yksinkertaisesti voi olla mahdollista et tommonen vaikuttas toimintaan. Shocked Huh? Tongue
Jos miettii miten moni ei säädä koskaan autostaan kulmia, ajaa ylipainavalla lastilla jne jne jne jne jne jne.....

Itse en säädättäny,mitään muuta kun kulmat ja hyvin meni yli 2v.
7  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Octavia 3 RS alustasarjat : Helmikuu 06, 2017, 09:56:24
Madaltamiseen ylipäätään liittyen on ilmeisesti tämän vuoden puolella trafin määräykset hieman kiristyneet. Edellisen kerran kun kävin alustasarjan katsastamassa, niin riitti vain TüV -lappunen. Nyt kuulemma pitää olla suuntauslappu, jossa arvojen pitää olla tehtaan speksien mukaiset, lapussa suuntauksen tehneen firman leima ja jonkun sen edustajan allekirjoitus. Lisäksi luvattua madallustakaan ei saisi ilmeisesti olla yli 51 milliä (siis se joka TüV -lapussa on ilmoitettu maksimiksi), vaikka alusta olisikin säädetty korkeammalle. Ei supe:lla sattuisi olemaan tallessa vanhoja säätölappuja, että miten lähelle alkuperäisiä arvoja on kulmien osalta päästy, kun sinulla oli autossasi se H&R monotube?

8  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Octavia 3 RS alustasarjat : Helmikuu 03, 2017, 06:05:06
Mistäs voi tuommoinen muuten johtua,kun kaverin autoon(RS TSi vm.2016)oli laitettu h&r madallusjouset 10tkm ajetuille vakioiskareille,niin kuskinpuolella edessä on auto n.-5mm matalempi kuin toisella puolen edessä? Eron näkee myös,kun tarkkaa katsoo sivusta molemminpuolin lokarin ja renkaan väliä ja mittamalla eroa tosiaan toi -5mm

Nyt oli mitannut uudestaan,kun oli ajanut enemmän,niin ero on n.3-4mm.oli varsin kysynyt H&R:ltä s-postilla asiasta,niin oli vastattu,että on toleranssissa ja että ei voi valmistaakkaan jousia jotka 100% madaltaa samanverran ja,että auto voi olla normi jousillakin eri korkeudella,mutta madallusjousilla eron vasta huomaa..
9  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Octavia 3 RS alustasarjat : Helmikuu 01, 2017, 05:13:48
Mullahan oli tosiaan bensassa toi H&R MONOTUBE,silloin kun ton laitatin 2014,niin ei ollut saatavana kun yksi sarja noita,nyt on tullut toinenkin sarja,jossa pienemmille akselipainoille sarja,toi mikä mulla oli ,oli tarkoitettu isommille akselipainoille.ois voinu olla "pehmeämpi" ajaa toi,uus sarja mikä on tullut ilmeisesti bensa manuaalille
10  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Octavia 3 RS alustasarjat : Tammikuu 30, 2017, 07:03:44
Ihan mutuilua, mutta onko mahdollista että jousi ei ole toisella puolella asettunut kunnolla paikalleen?

Komppaan tätä, eli asennusvirhe? Mahdollista on sekin että iskari ei ole alapäästä kunnolla paikallaan, jolloin toinen puoli jää korkeammalle... Epätodennäköisempi skenaario olisi että jousissa on valmistusvika tai ovat eriparia. Tuon voinee tarkistaan jousiin stanssatuista numerosarjoista.

Mun käsityksen mukaan siellä matkustajan puolella,mikä on korkeammalla on luvattu madallus ja tuolla kuskin puolella on n.5mm enemmän..ja mitään ylim.ääniä ei kuulu alustasta! Eikös tuo iskarin alapään kiinnitys,jos ei olis kunnolla paikoillaan pitäs kolista montuissa tms?!
11  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Octavia 3 RS alustasarjat : Tammikuu 29, 2017, 10:20:10
Mistäs voi tuommoinen muuten johtua,kun kaverin autoon(RS TSi vm.2016)oli laitettu h&r madallusjouset 10tkm ajetuille vakioiskareille,niin kuskinpuolella edessä on auto n.-5mm matalempi kuin toisella puolen edessä? Eron näkee myös,kun tarkkaa katsoo sivusta molemminpuolin lokarin ja renkaan väliä ja mittamalla eroa tosiaan toi -5mm
12  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Spacerit : Joulukuu 12, 2016, 11:21:06
Samaa mäkin mietin. Eikö muut oo laittanu spacereita vakiovanteiden kaveriks? Huh?  Shocked
Jäähän nuo niin pirun sisälle...

Vakio 7,5x18 et 51 vanteilla oli itsellä edessä 15mm ja takana 20mm spacerit joka kulmassa!
13  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Octavia 3 RS alustasarjat : Joulukuu 07, 2016, 07:02:11
Lähinnä Audin Rotoreita meinasin... Wink
Tää oli hyvä tieto, ettei mahtuskaan edestä. Netistä löysin jonkun 9x20 ja 10.5x20 mutta saatto olla muutoksia.
Cambereita voin kyllä käännellä jonku verran(monessakin autossa ollu luokkaa -2 / -3 mutta edessä ei taida vakiona olla säätöjä. Sad
Veljelläkin mk2 ocussa takana 9" eikä ota kiinni joten niiden en usko tuottavan ongelmia. Smiley

Toisaalta netissä pyörinyt kuviakin,missä on edessä/takana 9x19 ja et40..
14  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Octavia 3 RS alustasarjat : Joulukuu 06, 2016, 09:44:06
Piru ku sais sinne 800€ kieppeille, niin jäis noin tonniin kokonaiskustannukset. Kauheen mahtavia ajo-ominaisuuksia en hae(siihen mulla toinen auto), kunhan vaan sais matalaks. No pitää kysellä keväällä sit tiukat hinnat eri sarjoista ja tehdä lopullinen päätös sit et mitä tekee. Tässähän vois samalla kysyä pikku kyssärin vanteistakin; 9x19" vanne koko niin millä ET:llä mahtuu pyörimään ilman raapimisia madalluksella? ET 33-40 Huh?

9x19", eli Audi Speedline:t tai Bentley:t?  Smiley ET40 on minimi, ja silloinkin joutuu ehkä takaa kääntämään lisää camberia vakioon verrattuna, jotta ei raavi, jos auto haluaa kenttään. Rengasvalintakin rajoittuu sitten 225/35R19 kokoon, eli venyä tulee jonkin verran...

En usko,että takana tulee ongelmia! Etupäässä ehkä..
Itsellä oli tommonen h&r monotube reilummin madallettuna ja takana oli 8.5x19,et 34 ja ei ongelmia.edessä oli 8.5x19 et 40,kokeilin eteen myös et;llä 35,mutta silloin alkoi raapimaan jonnekkin pikkuisissakin töyssyissä ja 225/35 renkailla
15  vRS Club / Octavia vRS III / Vs: Uusi vRS ja pikkukysymyksiä mm. Polttimot, maski, koodailut jne... : Joulukuu 02, 2016, 06:46:45
Ei ole ledejä sisällä vakiona,tuolta tilasin itse    http://m.ledperf.co.uk/pack-interior-full-led-pure-white-for-skoda-octavia-3-5e-p-4942.html

Tulee asennusohjeet mukana ja made in germany tuotteet..
Sivuja: [1] 2 3 ... 14