vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Parhaat pesupaikat

Poissa DeMac

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Missä jengi pesee autonsa esim. PK-seudulla? Hyväksi havaitut itsepesuhallit ja autopesulat (ei harjapesu).

Kerrostalossa asuvana hieman hakusessa hyvät paikat.


Poissa pyry_

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 88
  • Skoda Fabia Rs -06
    • Profiili
Työpaikalla tulee pestyä autoa todella usein varsinkin kesähelteillä, vähintään kerran viikossa. Talvisin tulee käytyä itsepesuhalleissa, kun työpaikalla ei ole mahdollisuutta pestä sisällä. Oma suosikki on Iso-Omenan itsepesula ja välillä tulee käytyä myös Lippulaivan itsepesulassa.
Skoda Fabia RS -06


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
http://pesukinnas.com/viewtopic.php?f=47&t=290

Tuossa olisi listaa ja keskustelua ti-halleista pk-seudulla ja muualla...
Bad company corrupts


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Vaikka harjakone, mutta shellin premium kiillotuspesu on kokeilemisen arvoinen, varsinkin yöaikaan puoleen hintaan
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa DeMac

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Pari kertaa olen Myllypuron Shellin testannut, molemmilla kerroilla jäi takapaksiin ja puskuriin rekisterikilven levynen likanen kaistale.


Poissa DeMac

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Tuli liityttyä ti-klubiin (http://www.ti-klubi.fi/) ja kävin ekan pesun vetämässä pari tuntia sitten. Hyviltä vaikuttaa puitteet ainakin omiiin tarpeisiin.


Poissa nikob

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 574
  • Fabia RS Combi Race Blue -11 & RS230 Steel Grey
    • Profiili
Mistäs porukka käy pesemässä autoja täällä Tampereen suunnalla? Itse suosin vallan itsepesuhalleja kun käsipesu se ainut oikea pesu  :D. Tämä talvi on ollut taas niin leuto ettei oo tullut kertaan käytyä halleissa pesemässä kun pystyy tuossa omalla pihalla.
VRS


Poissa Nantti75

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 49
    • Profiili
Hervannan www.wanhabensis.com hallissa tulee käytyä...joko letkupesupaikalla tai painepesurilla...


Poissa Valojuova

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
    • Profiili
Helsingissä oon viimeaikoina käynyt pesemässä autoni itse kauppakeskus Columbuksen itsepalvelussa. Mielestäni siellä pääsee huomattavasti halvemmalla kuin esim. Kannelmäen Prisman parkkihallin itsepesulassa. Shellin harjapesussa tuli käytyä pari kertaa, mutta maalipintaan kärsi siitä melkoisesti...


Poissa DeMac

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Käväsin pesemässä, olipahan taas päässy aika paskaseks.



Poissa Mendez

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
    • Profiili
Koivukylän neste on aika hyväks todettu paikka täällä vantaalla.