vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Ensimmäistä Skodaa ostamassa

Poissa osmodraama

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 1
    • Profiili
Hei!
Nythän on niin, että on iskenyt kova RS kuume päällensä eikä se näytä lähtevät muuta kuin hankinnalla pois.

Nyt vain mietinnän alla ostaako diesel vai bensiini räsänen..

Lähinnä mietityttää, että kuinka paljon ja helposti tuosta riisselistä saa tehoja irti, kun kuitenkin puhutaan RS mallista, täytyy sitä potkuakin löytyä.
Kummankin vakio tehoisena olen jo koeajanut ja kyllähän se bensiini toi hymyn paremmin huulille..

mutta..kuinka paljon pelkällä ohjelmoinnilla saa diisselille aikaiseksi ja miten paljon esim. siihen tuo lisää downpipen ja loppu putkiston vaihto? Mielellään pitäisi tuollaisesta diisselistäkin se lähemmäs 250hp saada..
ja onko vRSII faceliftissä tekniikan puolella mitään eroa vai onko vain pintapuolinen kasvojen kohotus?

RSII tyyppiviat joita täytyy ottaa ostaessa huomioon, kiinnostaa myös.

Kiitos jo etukäteen viisaista ja järkevistä vastauksista! ;)


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2426
    • Profiili
FL on commonrail -koneella, kun taas Pre-FL on pumppusuutintekniikalla pääosin. Ihan viimeiset 2008 lopulla ja 2009 alussa tulleet Pre-FL:t ovat myös commonrail -koneella.

Pelkällä ohjelmalla ja DPF:n tyhjennyksellä ei nyt ihan kuuhun asti mennä ja taitaa se vakioahdin olla sen jälkeen ensimmäinen rajoittava tekijä tehon noston suhteen. Esim Celtic tuning lupaa pelkällä softalla 226 heppaa commonrail koneesta.