Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumin kelloasetusten muokkaus | Ahvenisto 30.8.2014
 

Optimoiautosi.fi
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensimmäistä Skodaa ostamassa  (Luettu 3411 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
osmodraama
Varikkotyttö
*
Poissa Poissa

Viestejä: 1


Profiili
« : Kes?kuu 22, 2020, 11:59:46 »

Hei!
Nythän on niin, että on iskenyt kova RS kuume päällensä eikä se näytä lähtevät muuta kuin hankinnalla pois.

Nyt vain mietinnän alla ostaako diesel vai bensiini räsänen..

Lähinnä mietityttää, että kuinka paljon ja helposti tuosta riisselistä saa tehoja irti, kun kuitenkin puhutaan RS mallista, täytyy sitä potkuakin löytyä.
Kummankin vakio tehoisena olen jo koeajanut ja kyllähän se bensiini toi hymyn paremmin huulille..

mutta..kuinka paljon pelkällä ohjelmoinnilla saa diisselille aikaiseksi ja miten paljon esim. siihen tuo lisää downpipen ja loppu putkiston vaihto? Mielellään pitäisi tuollaisesta diisselistäkin se lähemmäs 250hp saada..
ja onko vRSII faceliftissä tekniikan puolella mitään eroa vai onko vain pintapuolinen kasvojen kohotus?

RSII tyyppiviat joita täytyy ottaa ostaessa huomioon, kiinnostaa myös.

Kiitos jo etukäteen viisaista ja järkevistä vastauksista! Wink
tallennettu
JaVa^
Administrator
Tallipäällikkö
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 2320


Profiili
« Vastaus #1 : Kes?kuu 23, 2020, 09:37:00 »

FL on commonrail -koneella, kun taas Pre-FL on pumppusuutintekniikalla pääosin. Ihan viimeiset 2008 lopulla ja 2009 alussa tulleet Pre-FL:t ovat myös commonrail -koneella.

Pelkällä ohjelmalla ja DPF:n tyhjennyksellä ei nyt ihan kuuhun asti mennä ja taitaa se vakioahdin olla sen jälkeen ensimmäinen rajoittava tekijä tehon noston suhteen. Esim Celtic tuning lupaa pelkällä softalla 226 heppaa commonrail koneesta.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: