vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Mikä ketuttaa

Vieras · 332 · 196972

Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Itse asiassa tuota Ssangyong:ia katsoin puoli vakavasti. Käytiin vaimon kanssa tuollaista Foresteria koeajamassa ja ei se kyllä ole meitä varten. Pirun laiska tuo 2-litranen vapari boxer (bensa), vaappu ku perkele, sisätilat hieman vanhahtavat ja ko. yksilössä etupässää kolisi. Täytyy vielä käydä ihmettelemässä tuollaista Mitsua jo siitä olisi vaihtoehdoksi. Muuten jatketaan ihmettelyä ja öljynkulutuksen seuraamista.
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Itse asiassa tuota Ssangyong:ia katsoin puoli vakavasti. Käytiin vaimon kanssa tuollaista Foresteria koeajamassa ja ei se kyllä ole meitä varten. Pirun laiska tuo 2-litranen vapari boxer (bensa), vaappu ku perkele, sisätilat hieman vanhahtavat ja ko. yksilössä etupässää kolisi. Täytyy vielä käydä ihmettelemässä tuollaista Mitsua jo siitä olisi vaihtoehdoksi. Muuten jatketaan ihmettelyä ja öljynkulutuksen seuraamista.

Siksi tuon STI-version rahtaukseen. Ei laskottele eikä vaapu...


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Tuo STI Fore olisi kyllä ihan jees, mutta sen täytyy olla automaatti ja noita RHD-autoja en lähde edes esittämään, koska en myös itsekkään sellaisella ajaisi. Tähän sopii hyvin sellanen sanonta kuin: When in Rome... 8)
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Tilasin tollasen elm327mini bt obd lukijan, niin eihän se piru mahdu paikalle..
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Uusi hieno, paperilla 108nm, paineilmaräikkä ja downpipen mutterit ei hievahdakkaan... >:( :'( >:(


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Jasso. Pitäs repiä OBD pistoke irti telineestä, kun on niin typerästi laitettu ettei BT lukija mahdu sinne, ja vcds piuhakin tekee tiukkaa...
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Intruder 1400

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 416
    • Profiili
Lomareissulla 1200km. Saldo, tuulilasissa monta isoa kiveniskemää ja huomiovalossa läpi asti reikä :-[
Skoda Octavia Combi -08 TFSI, Seat Cordoba 1.9TDI, Suzuki Intruder 1400


Poissa mehtäkonekuski

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 130
    • Profiili
Pitää ottaa pitkiltä jälkiasenteiset xenonit pois kun ilmeisesti ne rikko mun keskuselektroniikka boksin :(. Perhana kun oli hyvä ajella niillä xenoneilla... Pitääki investoida lisävalot kun alkaa tulla pimeempiä aikoja
Skoda Octavia RS 2.0 TSI, FL Combi -2010


Poissa jonze

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 57
    • Profiili
Pitää ottaa pitkiltä jälkiasenteiset xenonit pois kun ilmeisesti ne rikko mun keskuselektroniikka boksin :(. Perhana kun oli hyvä ajella niillä xenoneilla... Pitääki investoida lisävalot kun alkaa tulla pimeempiä aikoja
itellä kans xenonit pitkis mut otan pois ku tilasin Led lisäpitkät. tälläset siis: http://www.erikoistekniikka.fi/tuote/led-lis%C3%A4valo-35w-luminalights-x-ref-12-5-9-32v-ref12-5-9-32v/3010130010/

en ole viel asentanut mut kilven alle tulevalla telineel laitan.
Skoda Octavia RS 2006 *black*


Poissa jonze

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 57
    • Profiili
Tuli slamitilta w8 kattovalo mut kaikki piuhat ja liittimet ja ohjeet puuttui........

edit: hyvin korjasivat tilanteen, tulee postissa viim ylihuomenna osat
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2015, 01:50:32 ip kirjoittanut jonze »
Skoda Octavia RS 2006 *black*


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
VITUTTAA KU PIENTÄ ORAVAA!!! Paikallinen skoda liike sitten hukkas mun täydellisen huoltokirjan......Vitun apinat oli unohtanu antaa sen mulle kun viimeksi kävin korjauttamassa autoa. Olivat kuulemma postittaneet sen mulle. Eipä oo vihkosta näkyny. Eivät sit viitsiny soittaa että tulisinko hakemaan sitä >:( >:(


Poissa Migeh

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 45
    • Profiili
Se että maski ollut jo kohta pari viikkoa maalauksessa  :-\
Octavia vRS TDI -08 combi


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Tuli ostettua PLX:n Kiwi3 -dataloggeri, mutta Skodan insinöörit ovat laittaneet OBD- liittimen sen verran tiukkaan paikkaan, että Kiwi3 ei mahdu paikalleen...  >:(


Poissa Luisu

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 980
  • Fabia vrs -04
    • Profiili
Tänään tuntuis kaikki ärsyttävän...
Taidan vetää unta kupoliin loppupäivän.


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Tuli ostettua PLX:n Kiwi3 -dataloggeri, mutta Skodan insinöörit ovat laittaneet OBD- liittimen sen verran tiukkaan paikkaan, että Kiwi3 ei mahdu paikalleen...  >:(

Itsekkin jouduin aukkoa laajentamaan jotta BT elm327 mahtui paikalleen...
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela