vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Vuotavat ovet.

Vieras · 12 · 10070

Naukkis

  • Vieras
Tyhmänä kyselen tässä, että mitäs olette tehneet vuotaville etuoville? Jos auto on parkissa sateella, niin molemmista etuovista vesi valuu auton sisään lattialle.


Poissa spiral

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 111
  • Audi A4 2.0 TFSI Quattro
    • Profiili
Tuo taitaa olla tyyppivika II-korisessa Octaviassa. Tässä on korjausohjeet, jos ei mene enää takuun piikkiin: http://www.octavia-vrs.com/technical/door_carriers.htm


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
Enpä oo omassa vielä tuollaisa huomannut, mutta hyvä tietää korjaus jos vikaa ilmenee. :)
Typo sinne, toinen tänne...


Naukkis

  • Vieras
Toivotaan että menee takuuseen, kun autokin on vasta 5 kk vanha ;-) Täytynee raahautua huoltoon...


Poissa Donitsi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 143
  • Skoda Octavia RS combi -04
    • Profiili
Sama vika on ykköskoppasessakin joten virheistä ei ole opittu.


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili

Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Mulla ei oo kyl fabias esiintyny kyseistä toimintaa ???
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
Itse olen huomannut tuota ongelmaa omassa fabiassa. Takaovet vuotavat :(


Poissa Taneli

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 253
  • Bmw
    • Profiili
Olin viikonloppuna kyläilemässä kotipaikkakunnalla niin auto oli yön taivasalla(normaalisti kotona katoksessa)parkkipaikalla niin aamulla lähtiessäni huomasin että repsikan kumilattiamatolle oli valunut vettä.Siispä lisää korjattavaa tiistain huoltoon.


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
hmm... oma auto on ollut sateiset päivät aina ulkona taivasalla eikä oo vettä valunu lattialle ??? tulee kyllä olemaan jatkossakin kun ei ole autokatosta missä säilyttää
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Mulla ei oo kyl ikinä ollu ongelmii ovien kaa ja yllätyin et ykköskoppasissaki tullu ilmi vuotoja.

Mul on ollu sellanen käsitys et ykköskoppasissa vähemmän "lastentauteja" kuin kakkoskoppasissa.

Mut näköjään kaikis on aina jotain..
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Naukkis

  • Vieras
Ovet kävi vihdoin takuu tiivistyksessä, enää ei vuoda. Samalla päivittivät softan, tuntuu että kylmäkäynnistys parani ja moottori käy "tasaisemmin" pienillä kierroksilla ajettaessa (1500-2500 rpm). Liekö sitten vaan kuvittelua......