vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Sisustan pesu/puhdistus

Vieras · 20 · 26846

Lateksi

  • Vieras
Mä olen tässä jo jonkin aikaa puntaroinu, että ostaako Kärcher:in peseväimuri. Eipä nuo ole enään kovin kalliitakaan. Ja aikas pian ne hintansa takaisin ns. lunastaa. Niitä kun voi käyttää ihan basic imurointiinkin. Hintahaitari liikkuu n. 250-350 tietämillä paikasta riippuen.

jos ostat painehuuhtelu laitteen, niin suosittelen Kärcher Puzzi 100 Super! tosi näppärä laite. ite käytän tuota ja huomasin että läheinen mattopesulakin käyttää samaa pesuria :)

Minkäs hintainen tuo laite on?

http://www.pemic.fi/products.php?p=bf8bf3

Samaa hintaluokkaa näyttäis olevan muuallakin, mun lompakon mielestä ainakin oli vähän turhan arvokas oman auton pesuun.


Lateksi

  • Vieras
Joo, tuota SE 4002:sta olin juuri katsellut. Olisi kiva saada juuri nuo vaaleat kangaskohdat taas vaaleiksi.  :)


Hyvin se silläkin onnistuu :)



Poissa rotor3

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • sotka
    • Profiili
huijui onko se nuin kallis :) ei ihme että sai ruikuttaa pomolta pitkään ennenkun saatiin toi :)
mut oikeesti saa noi fabian vaaleet penkit puhtaaks ilman painehuuhtelu laitettakin,imuri sumutinpulloon verhoilupesuainetta ja harja.
ei ehkä yhtä hienoo ja coolia mut ajaa varmaan asiansa! jos ette jaksa hinkata nii tuokee minulle voin iltahommina sopuhintaan pesasta skoodien penkit :)
oma kulkine: Skoda fabia sport combi 1.9tdi -08
tyttöystävän: bmw 116i -08
reiluako no en tiijä :)


Poissa jariuz

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
    • Profiili
Tosta kärcherin 4002 kuullut itsekin positiivisia kommentteja. Kodin1 nettikaupassa näytti olevan 220€ niin ei ole paha hinta. Ja saahan sillä muutakin pestyä kuin pelkästään auton penkit. Itse juuri tuolla "sohvanpesuun tälläsen hommasin" verukkeella hankkia. Ja laadukas imuri samassa, niin ei tarvii koti imurilla hikoilla.


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Joo, kyllä tuo Kärcher 4002 minulle riittäisi.  :)
Puzzimalli kyllä aivan liian tyyrispeli.
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03