vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Bazeeba

Sivuja: 1 2 3 ... 9
1
Onkos miten yleistä että näistä menee polttoainepumpun ohjainlaite? Mulla pumppu pyörii koko ajan ja vikakoodia antaa liian alhasesta paineesta. Auto siskolla lainassa ja akku aivan kaput tänä aamuna, lukkosylinteri ovessa tietenki niin jumissa ettei mihinkään.

2
Octavia vRS II / Vs: Akku
« : Joulukuu 01, 2016, 06:24:15 ip »
Onko akku miten vanha? Akku ei tuu täyteen ihan pienellä ajolla ja jos vanhempi ni voi yön aikana tyhjentyä. Justiin tässä samoja oireita mutta mulla taitaa olla bensapumpun ohjain rikki, pumppu pyörii koko ajan.

3
1 Fault Found:

001089 - EVAP Emission Control Sys
               P0441 - 002 - Incorrect Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 185643 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:22:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 830 /min
                    Load: 18.8 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 80.0°C
                    Temperature: 27.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V

Tuommosta vikakoodia tarjoaa. Ross-Techin sivulta ja googlesta kattelin ni tuon evap kanisterin päällä oleva "mokkula", johon toinen putki tulee, pitäis ilmeisesti olla tiivis. Mulla se on hieman väljä. Pitää tuota tutkia.

4
Joo pitääpä tutkia taas kun kerkiee. Sinänsä outoa, ei vaikuta kulutukseen mitenkään tämä vika. Eilen ajoin 250 km ja noin puolessa välin pidettiin pieni tauko ni sen jälkeen taas vika oli poissa.

Polttoainesuodattimen vois kans vaihtaa tietty, taitaa olla 2-3 vuotta kun on vaihdettu.

5
Tuleeko noista puolista aina koodi jos pätkii? Itellä kans samanlaista ongelmaa, nykii siinä kohtaa kun yrittää nousta alipaineelta ahdoille. Tekee samaa esim vakkarilla kun ajaa ja tulee pieni ylämäki. Vikavalo ei oo palanu missään vaiheessa.  Ajettu 185000.

Eipä ollu puolissa vika. Olisko kellään mitään hajua mistä tuommonen nykiminen johtuu? Tosiaan kun esim. ajaa vakkarilla ja tulee pieni ylämäki, ahdot alkaa nousemaan niin alkaa nykimään. Välillä vika poistuu kun sammuttaa auton hetkeksi. Vikakoodeja ei oo. Auto vakio.

Puolista tulee aina vikakoodi misfiresta. Olisiko bypass tiensä päässä?

Vaihdettu joku tuhat km sitte s3 bypass.

6
Tuleeko noista puolista aina koodi jos pätkii? Itellä kans samanlaista ongelmaa, nykii siinä kohtaa kun yrittää nousta alipaineelta ahdoille. Tekee samaa esim vakkarilla kun ajaa ja tulee pieni ylämäki. Vikavalo ei oo palanu missään vaiheessa.  Ajettu 185000.

Eipä ollu puolissa vika. Olisko kellään mitään hajua mistä tuommonen nykiminen johtuu? Tosiaan kun esim. ajaa vakkarilla ja tulee pieni ylämäki, ahdot alkaa nousemaan niin alkaa nykimään. Välillä vika poistuu kun sammuttaa auton hetkeksi. Vikakoodeja ei oo. Auto vakio.

7
Tuleeko noista puolista aina koodi jos pätkii? Itellä kans samanlaista ongelmaa, nykii siinä kohtaa kun yrittää nousta alipaineelta ahdoille. Tekee samaa esim vakkarilla kun ajaa ja tulee pieni ylämäki. Vikavalo ei oo palanu missään vaiheessa.  Ajettu 185000.

8
Octavia vRS II / Vs: rs octavian nokka-akselinketju remppa
« : Heinäkuu 25, 2016, 03:40:12 ip »
Mistähän saisi edullisesti tuon lukitustyökalun t10252?
Tai olisiko kenelläkään lainata kyseistä työkalua?

Nostaa remontin hintaa ikävästi jos joutuu kalliin työkalun ostamaan ja yhden kerran on sille käyttöä.

Missäpäin tarve?

9
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Heinäkuu 11, 2016, 08:42:51 ip »
Ei siinä kyllä niin kauaa mee. Olisko joku 20-30 minuuttia menny eka kerralla rauhassa tehden.

10
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Toukokuu 20, 2016, 01:20:22 ip »
Onkos kukaan vaihtanut tuota 2.0 tfsi nokan seuraajaa (cam follower) että löytyykö sieltä oikeasti noin hurjan näköisiä osia 150tkm jälkeen kun pitkin nettiä saa lukea...


Tämmösessä kunnossa oli mulla tuo kuppi.
http://i284.photobucket.com/albums/ll3/Pasi_Kuhmonen/Mobile%20Uploads/DSC_0587_zps7mj2msmd.jpg



Paljon oli ajettu? Kaukana vielä katastrofista.

176000

11
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Toukokuu 20, 2016, 05:46:53 ap »
Onkos kukaan vaihtanut tuota 2.0 tfsi nokan seuraajaa (cam follower) että löytyykö sieltä oikeasti noin hurjan näköisiä osia 150tkm jälkeen kun pitkin nettiä saa lukea...



Tämmösessä kunnossa oli mulla tuo kuppi.
http://i284.photobucket.com/albums/ll3/Pasi_Kuhmonen/Mobile%20Uploads/DSC_0587_zps7mj2msmd.jpg


12
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Toukokuu 18, 2016, 09:15:22 ip »
Kyseessä 2006 farkku rs. Kuuluisiko mittaristoon syttyä valot kun auton käynnistää ja valokytkin on nollilla? Omassa ei syty mutta jotenki muistelisin että mutsin entisessä räsässä sytty. Ajovalot siis kyllä syttyy.  ???

Ei mulla ainakaan syty ennekö kääntää valot päälle. Mittariston valot siis.

13
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Toukokuu 15, 2016, 07:19:09 ip »
Eilen vaihtelin, en sen kummemmin tutkinu muttei se tainnu ihan nuin huonona olla. Autolla ajettu 176000. Pitää viikonloppuna kahtoa tarkemmin. Tuo on kyllä suht helppo vaihtaa jos epäilyttää.

14
Octavia vRS II / Vs: rs octavian nokka-akselinketju remppa
« : Toukokuu 15, 2016, 01:48:12 ip »
Vähän niinku kävis sievemmin, käynnistäessä varsinkin huomaa. Olevinaan kierrosherkkyys olis hieman parantunu mutta voi olla ihan luulotautiakin, vaihdoin kyllä tulpat samalla. Vanhat oli pykälää kuumemmat mitä pitäs olla ja ajettukin aika pitkästi jo. Autossa kilometrejä 176000.

15
Octavia vRS II / Vs: rs octavian nokka-akselinketju remppa
« : Toukokuu 15, 2016, 07:34:19 ap »
Tuli eilen vaihdettua kaikki muut osat paitsi säädin. Työpäivän verran siinä meni kun rauhassa teki ja avainten kanssa joutu hiukan soveltamaan kun tuonne on viljelty nuita xzn kannalla olevia pultteja. Oli tosiaankin lujassa tuo säätimen pultti, metrisellä varrella vääntyi avain hieman ennenkö aukes, hakkuutin vielä pulttimopolla välissä sitä. Himpun verran oli ketju venyny kun uuteen vertasi. Jos tätä joku alkaa tekemään niin kannattaa varata muitten työkalujen lisäks tosiaan nuita xzn kärkiä ainaki m8 ja joku pienempi, m6 oli liian iso.

Sivuja: 1 2 3 ... 9