vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Hölmöjä pikakysymyksiä!

Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Jahas, oishan se ollu outoa jos ois helppo ja halpa homma  ;D

Mites muuten nuo ksenonit. Mun mielestä apaut 40 nopeudessa kuskin puolen valo sojottaa vastaantulijoiden kaistalle, kuuluuko se toimia noin? Käynnistyksessä molemmat kyllä heiluu ihan ok että näyttäs ainakin liikuttelu toimivan
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Mites muuten nuo ksenonit. Mun mielestä apaut 40 nopeudessa kuskin puolen valo sojottaa vastaantulijoiden kaistalle, kuuluuko se toimia noin? Käynnistyksessä molemmat kyllä heiluu ihan ok että näyttäs ainakin liikuttelu toimivan

Joo näköjään toimii ihan noin. Pienemmissä ja kovemmissa vauhdeissa kuvio on niinkun kuuluukin
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
No vielä hölmö kysymys. Auto on rekisteröity 11/15 mutta on vuosimallia 2016. Radion (bolero) valikosta kuitenkin puuttuu tuo smartlink joka ilmeisesti siellä pitäisi olla(?) Saako sen "jälkiasennettua" sinne jollain kikalla
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2427
    • Profiili
No vielä hölmö kysymys. Auto on rekisteröity 11/15 mutta on vuosimallia 2016. Radion (bolero) valikosta kuitenkin puuttuu tuo smartlink joka ilmeisesti siellä pitäisi olla(?) Saako sen "jälkiasennettua" sinne jollain kikalla

Käsittääkseni marmoritiskillä pystyvät sen sinne jälkiasentamaan. Varaudu parin huntin kuluihin...  ;)


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Auttakaas taas vähän. Kakkoskoppasessa mulla oli tietsikan valikossa "rain closing" tms mikä sulki ikkunat ja katon kun alko satamaan. tässä mk3 en ole sitä valintaa vielä mistään löytänyt
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Valvoja

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili
Osaisiko ja viitsisikö joku kertoa, kuinka saan lämmityslaitteen puhallusnopuden omaan hallintaani?
Jostain syystä automatiikka tykkää säätää sitä, vaikka namiskuukkelit on missä tahansa asennossa. Ollaan aamuisin kuin vanha aviopari, kun kumpikin säätää sitä haluamansa mukaan. Rupee pikkuhiljaa hiukan harmittamaan, muuten on niin kiva kosla. Kulkeekin niin perkeleesti. Kai siinä joku logiikka on takana, mutta kun auto-valo ei pala, niin luulisi sen silloin olevan kuskin käsissä?

Kiitos.


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Osaisiko ja viitsisikö joku kertoa, kuinka saan lämmityslaitteen puhallusnopuden omaan hallintaani?
Jostain syystä automatiikka tykkää säätää sitä, vaikka namiskuukkelit on missä tahansa asennossa. Ollaan aamuisin kuin vanha aviopari, kun kumpikin säätää sitä haluamansa mukaan. Rupee pikkuhiljaa hiukan harmittamaan, muuten on niin kiva kosla. Kulkeekin niin perkeleesti. Kai siinä joku logiikka on takana, mutta kun auto-valo ei pala, niin luulisi sen silloin olevan kuskin käsissä?

Kiitos.

Kokeilisin resetointia. Esim juutupessa on hyviä ohjeita
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Valvoja

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili
Osaisiko ja viitsisikö joku kertoa, kuinka saan lämmityslaitteen puhallusnopuden omaan hallintaani?
Jostain syystä automatiikka tykkää säätää sitä, vaikka namiskuukkelit on missä tahansa asennossa. Ollaan aamuisin kuin vanha aviopari, kun kumpikin säätää sitä haluamansa mukaan. Rupee pikkuhiljaa hiukan harmittamaan, muuten on niin kiva kosla. Kulkeekin niin perkeleesti. Kai siinä joku logiikka on takana, mutta kun auto-valo ei pala, niin luulisi sen silloin olevan kuskin käsissä?

Kiitos.

Kokeilisin resetointia. Esim juutupessa on hyviä ohjeita

Resetoitu.
Huomenna töihin ajellessa näkee muuttuiko käytös.

Kiitos vinkistä.


Poissa Valvoja

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili
Osaisiko ja viitsisikö joku kertoa, kuinka saan lämmityslaitteen puhallusnopuden omaan hallintaani?
Jostain syystä automatiikka tykkää säätää sitä, vaikka namiskuukkelit on missä tahansa asennossa. Ollaan aamuisin kuin vanha aviopari, kun kumpikin säätää sitä haluamansa mukaan. Rupee pikkuhiljaa hiukan harmittamaan, muuten on niin kiva kosla. Kulkeekin niin perkeleesti. Kai siinä joku logiikka on takana, mutta kun auto-valo ei pala, niin luulisi sen silloin olevan kuskin käsissä?

Kiitos.



Kokeilisin resetointia. Esim juutupessa on hyviä ohjeita

Resetoitu.
Huomenna töihin ajellessa näkee muuttuiko käytös.

Kiitos vinkistä.

Ei auttanut, sama homma jatkuu...millähän ihmeellä sen saisi loppumaan?


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Osaisiko ja viitsisikö joku kertoa, kuinka saan lämmityslaitteen puhallusnopuden omaan hallintaani?
Jostain syystä automatiikka tykkää säätää sitä, vaikka namiskuukkelit on missä tahansa asennossa. Ollaan aamuisin kuin vanha aviopari, kun kumpikin säätää sitä haluamansa mukaan. Rupee pikkuhiljaa hiukan harmittamaan, muuten on niin kiva kosla. Kulkeekin niin perkeleesti. Kai siinä joku logiikka on takana, mutta kun auto-valo ei pala, niin luulisi sen silloin olevan kuskin käsissä?

Kiitos.



Kokeilisin resetointia. Esim juutupessa on hyviä ohjeita

Resetoitu.
Huomenna töihin ajellessa näkee muuttuiko käytös.

Kiitos vinkistä.

Ei auttanut, sama homma jatkuu...millähän ihmeellä sen saisi loppumaan?

Vcds:llä saattaa saada vikakoodit luettua. Esim vagarenan puolella paljon juttua viallisista läppämoottoreista
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Sammutan auton (ocu3 bensa) niin apparin renkaan luona joku jää hetkeksi surisemaan. Vesipumppu kenties?
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2427
    • Profiili
Sammutan auton (ocu3 bensa) niin apparin renkaan luona joku jää hetkeksi surisemaan. Vesipumppu kenties?

Internez sanoo, että kyseessä on öljypumppu, joka sammuttamisen jälkeen hetken aikaa kierrättää öljyä, jotta se ei kiehu ahtimessa...


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Ja taas se kysyy...
Kattelin tossa vanhaa kaara ohjelman koeajoa jossa oli 2016 diesel.
Sanoi että kiva kun valikot ovat suomea.
Mitä ihmettä, miksi mulla ei ole suomea vaikka on myös my16
Ja toinen kyssäri. Varustelistalta on ruksittu joskus näköjään challenge paketti, mitäs se pitää sisällään muuta kun punaset jarrusatulat?
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Valvoja

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili
Osaisiko ja viitsisikö joku kertoa, kuinka saan lämmityslaitteen puhallusnopuden omaan hallintaani?
Jostain syystä automatiikka tykkää säätää sitä, vaikka namiskuukkelit on missä tahansa asennossa. Ollaan aamuisin kuin vanha aviopari, kun kumpikin säätää sitä haluamansa mukaan. Rupee pikkuhiljaa hiukan harmittamaan, muuten on niin kiva kosla. Kulkeekin niin perkeleesti. Kai siinä joku logiikka on takana, mutta kun auto-valo ei pala, niin luulisi sen silloin olevan kuskin käsissä?

Kiitos.



Kokeilisin resetointia. Esim juutupessa on hyviä ohjeita

Resetoitu.
Huomenna töihin ajellessa näkee muuttuiko käytös.

Kiitos vinkistä.

Ei auttanut, sama homma jatkuu...millähän ihmeellä sen saisi loppumaan?

Vcds:llä saattaa saada vikakoodit luettua. Esim vagarenan puolella paljon juttua viallisista läppämoottoreista

Ilmeisesti se on kuitenkin ominaisuus, eikä vika. Ärsyttävä kuitenkin. Edellinen Octavia teki ihan samaa. Olisi hirmuisen mukavaa, kun sen saisi täysin manuaaliseksi.

Mitähän muuten tarkoittaa AC:lle kun on kolme eri käyttötapaa, kohtalainen, keskimääräinen ja tehokas? Manuaali ei tarjonnut mitään selitystä asialle.


Poissa RS_OCUstin

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 310
  • Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Metal Grey
    • Profiili
Talvella: Kohtalainen, ilmastointi
Kesällä: Keskimääräinen, ilmastointi
Helteillä: Tehokas, ilmastointi

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1050663.html
Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Meta