vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Tuloksia Zainoilla

O2RS

  • Vieras
Jyrkiboy:
Lainaus
Z-AIO on oikea tuote sinulle ja siihen vielä lisäksi Z-6 kiiltosuihke ja homma on paketissa. Ylläpitoon vielä Z-7 pesuaine

Tämän voin vahvistaa, toimii hienosti ja kiiltoa piisaa. Ennenkaikkea vahaus on tällä yhdistelmällä suhteellisen helppotöinen. Vahan kestosta ei ole vielä kokemusta, mutta palataan siihen syksyn kuluessa.


Jonde

  • Vieras
Katotaan nyt uskaltaako tuota autoa edes pestä 3½kk seisonnan jäljiltä. Voi olla aika lohduton näky kun ahtaassa tallissa remonttia autoon tehty.


Faabio

  • Vieras
Nyt on Zainot tilattu ja jospa viikonloppuna töitten välissä pesisi ja yrittäisi ehtiä vahailla fobian.


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
Nyt on Zainot tilattu ja jospa viikonloppuna töitten välissä pesisi ja yrittäisi ehtiä vahailla fobian.

Varoitus, paluuta ei sitten ole, kun kerran zainoihin koskee  ;)


jyrkiboy

  • Vieras
Nyt on Zainot tilattu ja jospa viikonloppuna töitten välissä pesisi ja yrittäisi ehtiä vahailla fobian.

Ja postitettu :)

Auton hinkkaaminen on laatuaikaa jota pitäisi olla enemmän, koska aina löytyy jokin kohta joka tarvitsee vahausta kuten muovilistojen alta, valojen takaa, moottorin muovit... ;D


Faabio

  • Vieras
Zainot haettu postista ja jospa viikon kahden sisään olisi aikaa niitä kokeilla.


jyrkiboy

  • Vieras
Zainot haettu postista ja jospa viikon kahden sisään olisi aikaa niitä kokeilla.

Uskomatonta itsehillintää  :)

Aina kun olen saanut uutuuksia olen joutunut/pakotettu testaamaan niitä samalla sekunnilla.


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Vedetääs pikkuset offtopicit taas:

Kunhan tässä pääsee rahatilanteen kanssa taas balanssiin (likviditeettikapeikko on tosiasia kun maksaa laskuja yli tonnilla kuun aikana + lyhentää autolainaa >:() ni itse ainakin tilaan sitten Zainot kotiin :P

Pitää katsoa haluaako tuo siskon mies ostaa samalla itelleen, tulis kaks pakettia kerralla samaan osoitteeseen sit :)


Varmaankin itse ainakin kallistun tuon Start Pack 5:n puoleen, kun muut vaihtoehdot on 2 ja 3, koska tuo 5 täyttelee myös pikkunaarmuja..

Vinkkejä saa tietty antaa jos tuossa nyt on jotain mitä en ole huomioinut noiden pakettien eroista (esim. mikähän noista nyt olis "tarkoitettu" tolle harmaalle katiskalle)
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
Ihan oman vessaan perustuvien kokemuksien mukaan z-5 ei juurikaan peitä naarmuja ja hopeassa autossa z-2 on paremman näköinen kuin z-5.

Muutama peilauskuva z-2+sälät käsittelun jälkeen.



Typo sinne, toinen tänne...


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Ihan oman vessaan perustuvien kokemuksien mukaan z-5 ei juurikaan peitä naarmuja ja hopeassa autossa z-2 on paremman näköinen kuin z-5.

Muutama peilauskuva z-2+sälät käsittelun jälkeen.

Jaahas, pitänee sitten seurata isompien jalanjälkiä ja koittaa sitä z-2:ta :)
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
Ihan oman vessaan perustuvien kokemuksien mukaan z-5 ei juurikaan peitä naarmuja ja hopeassa autossa z-2 on paremman näköinen kuin z-5.

Muutama peilauskuva z-2+sälät käsittelun jälkeen.





täytyy vissiin ostaa jotain aineita tohon omaan koslaankin jos noin puhdasta jälkeä saa.


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Vahvistakaa mun ajatusta siitä että z-5 olis mulle se paras...Mustalle...Naarmuja muutamia....??? :-\
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
musta on todella hieno väri autossa mut ku se ei pysy 15 min. kauempaa puhtaana. heti näkyy pöly ja sit ne naarmut on kans ilkeitä. sori hiukan ot.


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Zainolla sais kuulemma mustan näyttämään todellakin mustalta..Se Start Pack 5 kiinnostais
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
Tän ketjun alussa on kuvia tosta mun mustasta fabiasta, joka on käsitelty Zainolla :)

Ja aineet olivat:

pesu fairyllä
z-18 clay bar
pesu z-7
z-pc hinkkaus
z-5pro levitys + kiillotus
z-6
z-5pro uusiks
z-6 ja z-8

Vanteet otti z-5pro ja z-8 sekä renkaat pari kerrosta z-16 rengaskiilloketta.