vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

AUTO GLYM tuotteet autonhoidossa

kepi · 11 · 13728

Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Itse olen pysynyt noissa "tutuissa ja turvallisissa" tuotteissa ja olen ollut niihin tyytyväinen niiden helppokäyttöisyyteen..
Kiillotus ei ole työlästä ja jälki mielestäni hyvää.
Ainoa miinus on että "Auto Glym Leather Care" haisee autossa käsittelyn jälkeen hieman pahalta.

Käyttämiäni tuotteita ovat:
Leather Care
Super Resin Polish
Extra Gloss Protection
Ultra Deep Shine
Bumper Care

Ja joskus kokeilin myös Bodywork Shampoo Conditioneria..

Muilla kokemuksia Auto Glym tuotteista??
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Jonde

  • Vieras
Kyllä noita tuli aikoinaan käytettyä. Lyhyen keston takia tuli heitettyä ne menemään, ei jaksanut 2viikon välein niiden kanssa läträtä.(punainsessa autossa näki heti millon kiilto oli poissa) Eikä se nestemäinen kovavaha ollut mitään kivaa työstettävää, kuivumiseen meni   aikaa 5min-2h joten ominaisuudet ei ihan ollut siinä kohdallaan.


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
Onhan noita tullut ennen testailtua. Super Resin Polish on hyvä pieniä naarmuja poistava "kliineri". Extra Gloss Protecion ei tee tuota viimeistä kohtaa eli suojaa. Ultra Deep Shine oli niin suuri pettymys, että tais jäädä jopa faijalla hyllyyn. Bumber Care on loistava, joskin hieman lyhyt ikäinen sekin. Tuota nahanhoitoainetta en ole testannut, mutta jos haju häirirtsee niin suosittelen Zainon vastaavaa. Se tuoksuu kukkasilta eikä tee nahasta kiiltävää. Tuo sahmpoo on myös kelpo tavaaa sekin. Ei ehkä vaahtoa/huuhtoudu niin hyvin kuin kunnon pesuaineet kuten Zainon Z-7 tai Chemical Guys:n Citrus shampoo.
Typo sinne, toinen tänne...


Faabio

  • Vieras
Glymin tuotteita olen kaikkien autojen kanssa käyttänyt, mutta välillä kokeillut myös muita. Se uusi Ultra Deep Shine oli pettymys kun sen jäljiltä löytyy valkoisia vaha jäämiä monien pesujen jälkeenkin. Muovi osille todella ilkeää tavaraa. Kiiltoa tuolla vahalla ei saanut, mutta rahat meni. 

 Sonax tuotteilla olen Fabiaa vahaillut. Nyt tuo uusi tulokas Zaino kiinnostaa, mutta kunhan vanhat vahat loppuvat niin pitää tuo starttipaketti 5 tilata. Jos vaikka ennen talvea kävisi auton niillä läpi tai jotain...


Poissa KONE

  • Administrator
  • Mekaanikko
  • *****
    • Viestejä: 146
    • Profiili
    • http://www.fikkari.fi
Itsekkin käytellyt glymin vastaavia ja ihan ok on ollut ( ei ole ollut tietotoa paremmasta) =)

Viimeksi vahasin tossa 2kk sitten ja toistaiseksi "ok".


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
Oon ruennut putsaa ikkunat sisältä AG:n Car Glass Polishilla. Tulee puhdasta ja ei jätä raitoja.  Suosittelen mielummin tuota kuin suihkutettavaa puhdistusainetta sisäpinnoille.

Ainut marisemisen aihen tuossa on se idioottimainen glymin pullorakenne, jolla on liki mahdotonta saada oikeaa määrää tuotetta levitysliinalle. Ensin ei meinaa tulla mitään ja lopulta tulee aivan liikaa.
Typo sinne, toinen tänne...


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Kaveri tuossa kehui uutta AG:n Aqua Waxia.
Onko muilla kokemuksia?
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Pode

  • Vieras
Mulla myös sama kokemus ultra depp shinesta. Vahajäämiä vielä monen pesun jälkeen...vaikka kuinka hinkkaa....kakkaa tavaraa!!Glymin punainen on paras!! Autoshampoo ei hirveesti vaahtoa, mutta näyttäs kuiteski pesevän...



Poissa mikuuu

  • Administrator
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 97
  • Simply Clever.
    • Profiili
Nielsenin LiquidGold vaha on ainut jota oon omassa autossa käyttäny, kaikki Glymit on käyty läpi ja Nielsen voittaa. Hinta-laatusuhde loistava.
Octavia vRS Combi 2007


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Nostetaas vähn tätäkin otsikkoa, ja kysellään onko porukalla kokemuksia ag:n HD WAX vahasta mitä tuttu automaalari suosittelee kovasti.

http://www.evobrain.net/fi/shop/autoglym/autoglym+hd+wax
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


RedRäsä

  • Vieras
Ainakin itse tykkäsin, helppo levittää, erittäin helppo kiillottaa ja kuluikin vähän. Loppu tulos oli kiitettävä.