vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Kri

Sivuja: 1 2 3 ... 16
1
Octavia vRS II / Vs: Vakaaja vai koiranluu
« : Toukokuu 21, 2013, 02:45:57 ip »
Näkyykö missään jälkiä, että mihin ottaa kiinni ? Mulla oli DSG laatikollisessa RäSässä ihan sama juttu, että oikealle kääntyvissä mutkissa tuntui ottavan johonkin kiinni ja se ääni kuulosti, ja tuntui, siltä kuin "vanteen puola" hakkaisi johonkin. Mitään jälkiä ei vakaajasta eikä mistään muualtakaan löytynyt. Eksyin sattumalta saksalaisen Touran foorumille ja sieltä löyty enemmänkin kokemuksia asiasta ja ongelma johtunee siitä, että paljon madalletussa autossa vetari ottaa vaihdelaatikon puolella kiinni. Eli kun joustoliikkeessä vetarin kuuluisi siirtyä poorissa sisäänpäin, niin nyt se ei mahdu liikkumaan vaan ottaa laatikkoon kiinni. Ongelman ratkaisuun on vain kaksi tapaa: Nostaa auto ylemmäs  >:( tai lyhentää vetaria.
Tän löysin vasta sen jälkeen kun auto oli jo myyty, eli varma en voi asiasta olla.

2
Octavia vRS II / Vs: Jarrukilven kiinnitys
« : Tammikuu 08, 2013, 08:23:39 ap »
Ei sieltä varmaan ne pultit mihinkään ole menneet. Luultavasti se jarrukilpi on revennyt siitä kiinnitysreiän kohdalta ja sen takia heiluu ja kolisee. Jos sinne jää kivi pahasti levyn ja kilven väliin niin  tuosta se antaa ensin periksi.

3
Octavia vRS II / Vs: Chip-tuning lastutus
« : Syyskuu 06, 2012, 09:14:32 ap »
Tuosta DSG kestävyydestähän on puhuttu aikapaljon, mutta oman kokemukseni mukaan laatikko joko hajoaa heti (siis vähillä kilometreillä) tai sitten se kestää pitkään. Oliskohan niin että tuossa hienomekaniikassa on aika tarkat valmistustoleranssit ja osa laatikosta on "rikki" jo tehtaalta tullessaan.
Kyllähän auton saa rikki vakiotehoillakin jos "ajaa miten haluaa". En tiedä tarkkaan oliko tossa mun RäSässä tuota vääntöä rajoitettu, mutta eihän se penkissäkään antaisi noita lukemia ?

4
Octavia vRS II / Vs: Chip-tuning lastutus
« : Syyskuu 04, 2012, 02:30:29 ip »
^Motorbit tekee noi softat itse ja kyllä se tehtiin ihan "räätälöitynä" tuohon autoon.

5
Octavia vRS II / Vs: Chip-tuning lastutus
« : Syyskuu 04, 2012, 07:45:45 ap »
^mulla oli CR koneisessa DSG RäSässä Motorbitin softa jolla saatiin 202hv/427nm. Ajelin tuolla lastutuksen jälkeen n 70tkm ilman mitään ongelmia. Mullakaan ei ole tapana tehdä ns "Launch control" lähtöjä. Tuolla väännöllä DSG piti helpommin isomman vaihteen päällä esim risteyksissä ja oli huomattavasti jouheampi ajaa, eli voin vain suositella.

6
Offtopic / Vs: Mitä teit tänään autoosi?
« : Toukokuu 24, 2012, 08:22:09 ip »
Myin pois  :(

Miksi teit sen?! Kaihan tilalle tulee uutta sokotaa...?  :)

Takapenkkiläisten painostuksesta ;) Ei tule sokotaa vaan kilsojen vähetessä työsuhdeooppeli  :'(

7
Offtopic / Vs: Mitä teit tänään autoosi?
« : Toukokuu 24, 2012, 06:38:13 ip »
Myin pois  :(

8
Octavia vRS II / Vs: Sivupeilien kuoret
« : Huhtikuu 11, 2012, 08:39:33 ip »
Tuolta löytyy ohjeita Saksaksi. Jos ei kieli taivu niin kuvat on aika hyvät  ;)

9
Octavia vRS II / Vs: Alustasta Ocu RS TDI
« : Maaliskuu 14, 2012, 05:37:44 ip »
RäSässä ON 55mm tolppa

10
Octavia vRS II / Vs: Vakionopeussäätimen asennus?
« : Maaliskuu 06, 2012, 11:17:01 ip »
^koodamalla onnistuu  ;)

11
Octavia vRS II / Vs: Vakionopeussäätimen asennus?
« : Maaliskuu 03, 2012, 07:01:12 ip »
^ kyllähän se näin on. Noissa "tunneli" ja "auto" kytkimissä ei ole muuta eroa kuin tuo merkintä. Mitä "tonee" tarkoittaa "valoautomatiikalla" ? Suomessa myydyissö Ocuissahan on tuo ajovaloautomatiikka koodattu eli valot palavat aina. Jos sulla on tuontiauto, niin VCDS:llä koodamalla onnistuu. Tuossa "tunneli" asennossa valot sammuvat ja syttyvät valotunnistimen ohjaamana, mutta Suomessahan on ajovalopakko eli jos sulla ei ole päivävaloja, niin eipä sillä ole mitään käyttöä.

12
Octavia vRS II / Vs: Alustasta Ocu RS TDI
« : Tammikuu 27, 2012, 09:55:09 ip »
En tiedä pudottaako noi HR:n jouset RäSää noin paljon, vai onko toi pudotus normi Oculle. Noi Eibachin jouset ei juuri laskenut Räsää orkkis korkeudesta. säädettävällä alustallahan saat auton juuri siihen korkeuteen kun haluat.
 Mulla on Motorbitin softa(202hv/427nm) tossa omassani ja noin 50tkm olen sillä ajanut, eikä minkäänlaisia ongelmia kestävyyden suhteen ole ollut.

13
Mulla oli vähän samanlaisia oireita, kun tuo DPF suodattimen sensori oli hajalla.

14
Offtopic / Vs: Mitä automerkkisi kertoo sinusta
« : Tammikuu 14, 2012, 12:36:37 ap »
^ joo kun tietäis vaan kenellä ne mun rahat on  :P

15
Offtopic / Vs: Vapaamuotoista Jutustelua
« : Joulukuu 27, 2011, 05:13:11 ip »
Kyllähän se koko summa on. On tuossa DSG:ssä toi jarruvalokykin kuulemma niin pahassa paikassa. Kyllähän ton olis ehkä itsekin vaihtanut, mutta kun ei ollut aikaa ja autolla oli tehtävä töitäkin  ;)

Sivuja: 1 2 3 ... 16