vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - tonee

Sivuja: 1 2 3
1
Octavia vRS II / Vs: Hölmöjä pikakysymyksiä
« : Kesäkuu 24, 2013, 07:39:51 ap »
Se suodatin sijaitsee siinä moottorin edessä imusarjan lähettyvillä, omasta mielestä oikeen hyvässä paikassa.
Auki sen saa hyvin kun on iso räikkä, siihen pitkä jatko ja nivel kappale sekä se iso hylsy minkä kokoa en muista,
tais olla jotain+/- 30 ;D niin ja moottorin alla olevaan muoviin kannattaa tehdä aukko mistä on hyvä valutella öljyjä
ilman että tarvii aina purkaa pois koko muovi.

2
Tuossahan tuo oletettu numero olisi, 1K0 959 433 BL

3
Kyllä niitä johtoja on aika hyvin tutkittu mutta ei oikeen katkoksia löydy, kaksi johtoa tulee moottorille.
Eday:ssä näyttäs ohjainboksi olevan 58€ jos on sama loota ja siinä vika. Tutkitaan...

4
Sattuiskohan kukaan tietämään tollasen keskuslukituksen ohjausboksin osanumeroa?

5
Tosiaan ihan mykkä on, kuuluu vaan kytkimen pieni naksahdus. Tuo sähkömoottori oli irti ja tuntui kyllä pelaavan kun annoin virtalähteestä
siihen sähköä, mittasin moottorille tulevia johtoja kun yrittää aukaista niin jonkunlainen jännite sinne tulee, mutta ei yleismittari oikeen kerkeä
reagoida. Pitäsiköhän sen moottirn toimia jollain tuollaisella jännite sykäyksellä?

6
Onkos kenelläkään muulla koskaan käynyt niin ettei takaluukku aukea luukun napista eikä avaimesta, eli täysin mykkä!
Sen verran kattelin että rajakatkaisija joka on lukkossa kiinni niin sammuttaa ainakin valot paksista ja maxidotista
takapaksi auki varoituksen.

7
Olikin toinen vaihdekepiltä tuleva vaijeri/tanko irronnut laatikon päällä olevista vivuista.
Nyt tanko kiinnitetty ja vaihteet palasivat ja pelaavat hyvin!

8
Nyt hävisi octaviasta pakki, 1 ja 2 vaihteet. kaikki muut tuntuisi löytyvän kun liikkeelle pääsee.
Kytkin tuntuu kyllä toimivan ihan hyvin, mutta vaihdekeppi on jotenkin lörpön tuntuinen.
Onkohan vaihdevivustossa jotain kohtaa mikä antaisi periksi? Ainiin, vika ilmaantui kun
ajoin normaalisti hidastetöyssyn yli ja aloin vaihtamaan kakkosta päälle niin eipä enään löytynyt...
Arvauksia otetaan vastaan ja tietoakin jos löytyy!

9
Octavia vRS II / Vs: DPF:n amputaatio?
« : Toukokuu 05, 2013, 06:29:58 ap »

10
Oma auto tulikin juuri autosunilta tarkastuksesta ja kaikki neljä suutinta vaihtoon ;D
Aika kivasti vanhat kestäneet 186tkm? :o

11
Itselläkin on auto menossa ensi tiistaina autosuniin, niin tsekkaavat onko vaihdettavia suuttimia.
Kannattaa tosiaan kysellä jokaisen kuluuko oma auto suutinkampanjan piiriin.

12
Octavia vRS II / Vs: Lohkolämppäristä.
« : Joulukuu 10, 2012, 09:44:31 ap »
Itse asentelin tuossa viime vkl calixin letkulämppärin ja sisähaaran, hintaa tuli motonetistä ostetuille
rojuille noin 200€. Asennukseen meni aikaa noin 3h, kannattaa muuten katsoa defan ohjeesta miten
he neuvovat laittamaan sen letkulämppärin, huomattavasti helpompi asentaa defan ohjeilla. Calixin ja
defan vastukset kuitenkin lähes identtiset.

13
Itelle kun laitettiin pultit niin oiskohan maksanut 20-30e kaikki pultit, ei voi muistaa ;D

14
Octavia vRS II / Tdi räsän ilmamäärämittarin mitat?
« : Elokuu 20, 2012, 12:48:39 ip »
Olisiko jollain tietoa että minkä kokoinen on halkaisijaltaan tuo ilmamäärä mittarin sisään meno reiän koko?
Ei viitsi käydä purkamaan, että jos jollain olisi irrallinen mittari ja viitsisi mitata?

15
Octavia vRS II / Vs: Alustasta Ocu RS TDI
« : Elokuu 16, 2012, 10:04:57 ap »
Onko tuohon mitään työkalua millä tuon iskarin alapään saa irti ilman tolkutonta pieksemistä lekalla?
Ja minkä kokoinen mahtaa olla se zxn pultti jolla alapää irti? mahtuuko sen alapään ottamaan irti niin
ettei tartte ottaa alatukvartta pois?

Sivuja: 1 2 3