vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Fabian katsastus keskeytetty. Kellään myydä,lainata tai vuokrata vakio cooleria

Poissa juhani

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 1
    • Profiili
 Joo näin kävi. Eli hyvin alkoi yhteinen taival kyseisen auton kanssa. Eli 07 1.9 rs kyseessä. Tarvitsin mahdollisesti ahtoputkiston osia ja coolerin. Kiitos ennakkoon.


Poissa Fabioso

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
Vähän myöhään tähän vastailen, eikä mulla edes ole auttaa alkuperäistä kysyjää.

Mutta tuli vaan vastaan omaa Fabiaa katsastaessa, että ekaa kertaa katsastusmies mutisi jotain tarvikecoolerista. Mulla on ollut Forge paikoillaan jo kymmenen vuotta ja aiemmin siitä ei ole tullut mitään kommenttia. Onko ne nyt alkaneet syynätä noita tarkemmin ja vaatiiko ne jopa jotain todistuksia niistä nykyään? Eli siis kävikö tässä niin että katsastusmies vaati että tarvikecooleri vaihdetaan vakioon?

Mietin vaan että pitäisikö varautua siihen että omakin vielä pomppaa joskus tuon takia..


Poissa hb81

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 103
    • Profiili
Jos autoon asennetaan EI alkuperäinen cooleri, niin se rinnastetaan moottorinvaihtoon.
Siitä sitten voi jokainen päätellä mitä se moottorinvaihto voisi vaatia selvityksiä konttorille.
Ei se sitä tarkoita, että jos ei ennen ole puuttunut niin se olisi laillinen.

Mulla oli eukon 05 fabiassa myös forgen cooleri keulilla ja kerran se jäi siitä kiinni.
Uusinta näytölle poistin kennon ja laitoin vain letkut yhteen.
Vakiona kun se cooleri oli siellä sisälokarin takana, niin eipä sitä voinut oikein tarkistellakaan.


Poissa Artturi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 89
    • Profiili
Nissaneissa käyttävät paljon vesikuulereita,mahtuu vakio paikalle,riittää +500hv.Katsastuksessa ei tuu ikinä kitinää,mopon tai skoottrin jäähdytin+12v pumppu Motonetistä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2016, 10:10:47 ap kirjoittanut Artturi »