Tätä en kyllä tiennyt. Minkä takia kulmat pitää säätää uudestaan jos muuttaa korkeutta? Mites esimerkiksi allroad audit? Eihän niissäkään tarvitse kulmia säätää joka kerta kun kabiinin puolelta laittaa autoa hieman matalemmaksi (tai nostaa).
Alustaratkaisu onkin tukivarsihässäköineen aika paljon erilainen Audi:ssa, kuin tässä Golf pohjaisessa MacPherson ratkaisussa. Ei ehkä muutaman millin säätö suuntaan tai toiseen tietty vaikuta juurikaan kulmiin, mutta yleensä tässä korkeuden muutoksen taka-ajatuksena on lisätä talveksi reilusti maavaraa ja sitten kesällä taas laittaa tonttiin. Itsellä ei ole tuosta kylläkään kokemusta, koska kesät ja talvet on menty samalla korkeudella, mutta jollain muulla on varmaan esittää suuntauspöytäkirjoja ennen ja jälkeen pienen säädön.
Jos auto on ihan kentässä ja nostetaan sitä ylöspäin, niin camber muuttuu plussaa kohti ja raidetangot on lähtökohtaisesti kai hieman yläviistossa, niin nostaminen lisää haritusta... Noin niinkuin äkkiseltään ajatellen. Milli sinne toinen tänne ei tietenkään vaikuta merkittävästi. Oman mielenrauhan säilyttämiseksi ehkä kuitenkin kävisin suuntauksen teettämässä, kuin tuhoasin esimerkiksi 1k€ kesärenkaat väärien kulmien takia.