vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Hölmöjä pikakysymyksiä

Poissa Bazeeba

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 129
    • Profiili

Poissa Jyrki

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 94
  • Octavia 2.0 Tdi Rs -08
    • Profiili
Mistäs ootte tilaillu tuohon egr venttiiliin sitä kuristustiivistettä?
Ja mihin kohtaan se tuikataan tarkalleen?

Tuosta ensimmäinen viesti. Ja osa marmoritiskiltä (ainakin VW:ltä löytyy).

Suuret ovat kiitokseni.


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Mistäs ootte tilaillu tuohon egr venttiiliin sitä kuristustiivistettä?
Ja mihin kohtaan se tuikataan tarkalleen?

Mä hain metroautosta, ja tuikkasin sen siihen egr:n kylkeen, hyvin on toiminu

Se on muuten sitten jostain 90 luvun volkkarista se supistava tiiviste, kaiva osanumero mukaan kun meet ostoksille
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2014, 09:59:32 ap kirjoittanut jaska74 »
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
Millä englannin sanoilla testerit on laitettu noihin obd lukuohjelmiin? täytyis paineet tutkailla vuotaako jostai.
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2427
    • Profiili
Millä englannin sanoilla testerit on laitettu noihin obd lukuohjelmiin? täytyis paineet tutkailla vuotaako jostai.

Aloitetaan nyt ensi siitä, että kerrot mitä softaa käytät? VCDS, Torque tms.?


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
ajattelin torque sitä maksullista kokeilla jos se vaan on toimiva softa?
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa Ilkka1980

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 38
    • Profiili
Onnistuuko ihan ongelmitta asennus facelift malliin lisävalojen asennus. Lyhyissä xenonit kaarretoiminnolla..tuttu kerto että uusimpiin octaviaan ei onnistunu asennus meni sekaisin koko auto


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Onnistuuko ihan ongelmitta asennus facelift malliin lisävalojen asennus. Lyhyissä xenonit kaarretoiminnolla..tuttu kerto että uusimpiin octaviaan ei onnistunu asennus meni sekaisin koko auto

En mä kyllä keksi, että miten auton sais lisävalojen asennuksella sekasin, paitsi, jos homman tekee aivan päin peetä..
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Ilkka1980

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 38
    • Profiili
Kuulemmma oli palanu kaikenmaailman vikavalot pitäny vikavalot kuitata. Merkkihuolto oli varotellu ettei välttämättä saa toimimaan.

Mut joo toimi tosss mun autosss. Keulasss ei vielä kiinni ku eivät mshtuneetkaan ottaa valojen takakotelo maskiin kiinni. Täytyy vähän jatkaa rautaa. Perhana


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2427
    • Profiili
Onnistuuko ihan ongelmitta asennus facelift malliin lisävalojen asennus. Lyhyissä xenonit kaarretoiminnolla..tuttu kerto että uusimpiin octaviaan ei onnistunu asennus meni sekaisin koko auto

En mä kyllä keksi, että miten auton sais lisävalojen asennuksella sekasin, paitsi, jos homman tekee aivan päin peetä..

Uusimmilla voidaan käsittää montaa eri asiaa. Itse miellän sen tarkoittavan III-korimallin tuotteita, jotka voivat olla hieman erilaiset sähköjen osalta kuin nämä II-koriset...


Poissa Ilkka1980

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 38
    • Profiili
Ongelmia sähköjen kaa ei ollut ollenkaan. Kiinnityksessä enemmän. Ei sillee sivulta päin hienon näköinen ku pitää tuua maskista ulos päin että mahtuu konepelti aukeamaan. Tuet mallia sokka...sivuttais suunnassa tärisyttää jonkun verran. Mut pakko kärsiä 40km valotonta seutua töihin ajella. Nyt xenon lisäpitkät keulassa. Joo kolmos mallin octaviaa tarkoitin


Poissa Miiikhell

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 36
    • Profiili
Surullisen kuuluisa P0441 läsähti räsään ja samalla tietty valo mittaristoon. Tankkaillu olen väärin ja se on varmaan hörpänny bensaa sinne höyryjen letkuihin. Poistuuko ajan kanssa tuo koodi vai pitääkö alkaa jotenki tyhjentään linjat bensasta. Ja voiko se rikkoo sitä venttiiliä jos sinne bensaa pääsee?
Skoda Octavia RS 2008 Combi Bensa


Poissa Vesku_1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 48
    • Profiili
Mikähän rekkari ledipolttimo ei sytyttäs tuota palaneen polttimo merkkivaloa?

Semmonen missä lukee canbus?

Ei toimi.
Meidän -06 vRäsässä on Xenonlediltä tilatut Canbusit parkeissa ja rekkarikilven valoissa ja pelaa. Parkkiledeistä toinen on tosin takuuseen jo kerran vaihdettu, mutta noissa taitaa olla "ominaisuuksia" ollut muillakin.

Kuka kokeilee??

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-09-12-facelift-MEGA-POWER-LED-licence-plate-light-system-KI-R


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2427
    • Profiili
Kuka kokeilee??

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-09-12-facelift-MEGA-POWER-LED-licence-plate-light-system-KI-R

Noita keltaisia vastuksia saa sitten vaihtaa kerran vuoteen. Eivät omakohtaisen kokemuksen mukaan oikein kestä. Tosin omassa käyttötarkoituksessa ne ovat moottoritilan puolella, jossa ovat hieman enemmän sääolojen vaihtelun armolla...


Poissa Miiikhell

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 36
    • Profiili
Kytkin lisävalot occuun. Heräte otettu vasemmasta pitkästä. Nyt sit lisävalot toimii niinku pitää mut oikee auton Kaukovalo pimeni :D Kaukovaloissa ja lisäpitkissä xenonit. Tuntuu että ei voi niin hyvää tuuria olla että ois vanhuuttaan heittäny pelittämästä, eli mitä hittoo mä tein väärin? :)
Skoda Octavia RS 2008 Combi Bensa