vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Hölmöjä pikakysymyksiä

Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Olikos tossa dieselissä joku vakio paikka mistä ahtoputki alkaa vuotaa? Ruvennu pikku suhinaa jo kuulumaan...
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa mehtäkonekuski

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 130
    • Profiili
Mistäs näiden skodan varaosakoodit löytyy itse autosta? Joitakin koodeja löysin huoltokirjasta semmoiselta tarralta mutta kun niillä koitin etsiä varusteita niin en mitään niillä löytänyt...
Skoda Octavia RS 2.0 TSI, FL Combi -2010


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Mistäs näiden skodan varaosakoodit löytyy itse autosta? Joitakin koodeja löysin huoltokirjasta semmoiselta tarralta mutta kun niillä koitin etsiä varusteita niin en mitään niillä löytänyt...

Varaosakoodit? Autossa on noin 25000 eri osaa, et kai meinaa että kaikkien koodi pitäs olla autossa tarralla..?

Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa mehtäkonekuski

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 130
    • Profiili
Hupsista perkele. Meinasin että lisävaruste koodeja :D. Niitä kaipailin
Skoda Octavia RS 2.0 TSI, FL Combi -2010


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Androidillea ainakin saa vag vin decoder ohjelman jolla näkee varusteet etuikkunan vin koodin perusteella
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Onko takapenkin kattovalossa yks vai kaks polttimoa?
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Intruder 1400

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 416
    • Profiili
Repsottaako muillakin bensa pre-FL räsissä konehuoneessa rintapellin äänieriste yläosastaan? Mulla repsottaa täysin irti ylhäältä enkä ole mitään kiinnikkeitäkään siellä huomannut.
Skoda Octavia Combi -08 TFSI, Seat Cordoba 1.9TDI, Suzuki Intruder 1400


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Repsottaako muillakin bensa pre-FL räsissä konehuoneessa rintapellin äänieriste yläosastaan? Mulla repsottaa täysin irti ylhäältä enkä ole mitään kiinnikkeitäkään siellä huomannut.

Täällä repsottaa dieselissä.
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa mikatossa

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 151
    • Profiili
Repsottaako muillakin bensa pre-FL räsissä konehuoneessa rintapellin äänieriste yläosastaan? Mulla repsottaa täysin irti ylhäältä enkä ole mitään kiinnikkeitäkään siellä huomannut.

Täällä repsottaa dieselissä.


Joo, diesel ja vasemmasta nurkasta


Poissa Migeh

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 45
    • Profiili
Ei toimi keskuskonsolissa oleva ovien lukitusnappi. Onko muilla käynyt vastaavaa, eli onko kokemuksia onko vika napissa vai piuhoissa?

Mites kun katossa (sivussa) on semmoiset aukot ja takakontissa on myös. Onko niihin tarkoitus saada jokin verkko kiinni vai mikä niiden tarkoitus on?
Octavia vRS TDI -08 combi


Poissa andy

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 43
  • Octavia RS TSI
    • Profiili
Mites kun katossa (sivussa) on semmoiset aukot ja takakontissa on myös. Onko niihin tarkoitus saada jokin verkko kiinni vai mikä niiden tarkoitus on?

Ne on alkuperäistä tavaraverkkoa varten. Jos kaataa penkit niin saa sen suojan etupenkkien taakse kattoon kiinni.


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
on kyllä vähän väärä topic mutta onko kuopiolaisilla kellään tietoa hyvästä lasien tummentajasta joka pystyisi tekemään vkl? tai osaako joku hyvin itse laittaa? voi vaikka soittaa tai laittaa viestiä

Puh. 0400839512
T. Kimmo Perämäki
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Kysyppä Wille Hakoluoto Sun & Moon Ajajantie 2 Kuopio. http://www.sunmoon.fi/
Erinomaista palvelua, suosittelen!  :thup:
Bad company corrupts


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
Selvä homma. täytyypi sielt kysästä. Onko kellään osaamista katsoa veneen perämoottoria kun ei käy kunnolla. ite epäilen bensansyötös jotai vikaa? Kuopiostakiitokset jos löytyy :)
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa Ilkka1980

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 38
    • Profiili
Moikka
Itselläni on vrs skoda..mutta kysymys kuuluu mikähän mahtaa olla mun kaverin oisko se 1.8.vai 2.0
Tsi skodassa vikana. Tultiin mökiltä auto käynnisty normaalisti. Käytiin kaupassa ja kaveri yritti käynnistää wi tapahu mitään muuta kuin kaikkialle tuli valot ym mut ei yritäkkään käynnistyä. Teheny sitä myös muullloinkin ajon aikanakin sammunu about 4x. Akun oli vaihtanut vähän aikaa sitten. Autto asiaan vähä aikaa. ? Kuuntelin kaupan pihalle tullessa et flekti huusi ainakin.. tänään vie varmaan vikakoodin lukuun..