vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Uusi keskustelualue aukaistu Fabia RS II

Jukka · 383 · 283175

Vessu

  • Vieras
Btw,minkäs merkkiset sun orggis kumit oli?
Itselläni näyttäisi olevan Dunlopit.


Poissa ToniT

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 86
  • Skoda Fabia vRS -11
    • Profiili
Btw,minkäs merkkiset sun orggis kumit oli?
Itselläni näyttäisi olevan Dunlopit.


Jotkin dunlopit noikin oli. Malli ei nyt muistu mieleen.


Poissa Tunpero

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
    • Profiili
Omaan Combi RS:ään tuli onneksi Continental sportcontact 2:set(auton luovutus oli 15.12.10). Toivottavasti ovat hiljaisemmat kuin nuo Dunlopit  ;D Varmaan viikon sisään olis tarkoitus heittää alle..


Poissa salama

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 340
  • Fabia vRS Combi vm-11
    • Profiili
Contin sport contact 2:set. On mullakin ja sunnuntaina tuli laitettu alle. Hymy virneessä saa ajella hiljaisilla kumeilla. Alla pysyy vaikka tulisi mitkä kelit!


Vessu

  • Vieras
Rohkeita heeboja olette kun ennen "munajuhlia" renkaat vaihdoitte :)
Itse meinasin vielä odottaa viikon verran kun on kitkat alla niin ei ole niin kiirus.


Poissa timok

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 17
  • Skoda Fabia vRS -11
    • Profiili
Mulla on myös Continentalin sportcontact 2:set. Viikonloppuna jos vaihtais alle.


Poissa RekkaSeppo

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 132
  • Skoda Fabia vRS -11
    • Profiili
Kuinkas paljon litroja ootte saanu tankattua? Itse eilen huoltsikalla ihmettelin että miten voi mennä 40 L kun mittari ei ollut vielä lähelläkään punaista. Opuksissa kuitenkin lukee että tankki on 45 L.

Mainittakoon nyt vielä että kesärenkaina Contit kun eihän tässä kohtaa "talvea" enää nastoja tarvita, toivottavasti.. Rauhallista sisäänajoa vasta, mutta on se rengasmelu melkoista.  :-\
Felicia 50 kW, Xsara 55 kW, Corolla 81 kW, Fabia 132 kW -->


Vessu

  • Vieras
Kuinkas paljon litroja ootte saanu tankattua? Itse eilen huoltsikalla ihmettelin että miten voi mennä 40 L kun mittari ei ollut vielä lähelläkään punaista. Opuksissa kuitenkin lukee että tankki on 45 L.

Mainittakoon nyt vielä että kesärenkaina Contit kun eihän tässä kohtaa "talvea" enää nastoja tarvita, toivottavasti.. Rauhallista sisäänajoa vasta, mutta on se rengasmelu melkoista.  :-\
Olisiko tuo niin,että kun varoitus polttoaineesta tulee on tankissa vielä 5 litraa jäljellä?
Kyllähän tuo 40 hujahtanut on minullekin ennenkuin varoitus on syttynyt.
Lopeta muuten tankkaus heti siihen pistoolin ekaan stoppiin,älä ylitankkaa voit saada ongelmia aktiivihiilisuodattimen kanssa muuten jatkossa perinteiseen VAG
group tyyliin..


Poissa Keke78

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 64
  • Faaabio
    • Profiili
Tarkoitus oli eilen koeajaa rs fabiaa, vaikka autonvaihto on todennäköinen aikaisintaan ensi keväänä, mutta aina olen hyvissä ajoin alkanut tunnustella kilpailijoita. Hyvin olin varannut aikaa, ja mielellään autokauppiaan kanssa enemmänkin jutellut, mutta käynnistä tuli varsin lyhyt. Perusoletukseni oli, että RS fabiaa ei varmaan ole, kun viimeksi x-xx kuukautta sitten käydessäni ei ollut 1.8 TSI octaviaa, saati RS ocua ajoon, joten kysyin suoraan dsg fabiaa, että edes melutasoa pääsen kuulostelemaan ja tiloja tutkimaan. Keskustelut meni näin:
Myyjä: Mitä saisi olla
Minä: Lähdin katsomaan, olisko ollu fabiaa DSG vaihteistolla ajoon
Myyjä: Ei ole. Oliko muuta?
Siis täh, yleensä tässä vaiheessa on automyyjät ehdottaneet sitten sitä manuaalia, kyselleet kiinnostaako diesel vai bensa, farkku vai combi, kertoneet sujuvasti milloin on tulossa mitäkin ajoon, kyselleet vaihtoajankohdasta, ja vähintään tarjonneet esitettä. Ja huom. Liikkeessä ei edes ollut muita asiakkaita!
En sitten jäänyt kerjäämään jotain käytettyä tdi fabiaa ajoon vaan lähdin pois, vaikka alunperin olisin sellaista melutasoa tunnustellakseni ollut valmis koeajamaan. Pihassa katsoin tarkemmin rivissä olevat autot, ja yhdessä pilkotti vRS logo keulassa. Jollekkin on joko tilattu, ja toimitusta vaille musta RS fabia? Tai sitten myyjä todellakin teki analyysin laina-autoni perusteella siitä, olenko maksukykyinen asiakas, ja ei vaan halunnut antaa RSää ajoon.  ??? Temmi, ilmeisesti ostit samasta liikkeestä auton. Oliko joku karkkipäiväkiertue jolloin RS fabiaa oli koeajoon, vai onko tuo musta autoliikkeen oma koeajoihin tarkoitettu peli?

Että näin meillä joensuussa. Ja seatti ja DS3 on pois omalta listalta, kun ei saa 5 ovisena farkkuna.

Omituista, meikäläinen kun kävi pällistelemässä räsästä Mutasella niin myyjä suorastaan pakotti koeajolle eikä tarvinnu edes nimeä iskeä mihinkään lappuihin, katto vaan ajokorttia 2 sekkaa ja löi avaimet kouraan.


Poissa Temmi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • Tulossa Ocu III Combi vRS
    • Profiili
Tarkoitus oli eilen koeajaa rs fabiaa, vaikka autonvaihto on todennäköinen aikaisintaan ensi keväänä, mutta aina olen hyvissä ajoin alkanut tunnustella kilpailijoita. Hyvin olin varannut aikaa, ja mielellään autokauppiaan kanssa enemmänkin jutellut, mutta käynnistä tuli varsin lyhyt. Perusoletukseni oli, että RS fabiaa ei varmaan ole, kun viimeksi x-xx kuukautta sitten käydessäni ei ollut 1.8 TSI octaviaa, saati RS ocua ajoon, joten kysyin suoraan dsg fabiaa, että edes melutasoa pääsen kuulostelemaan ja tiloja tutkimaan. Keskustelut meni näin:
Myyjä: Mitä saisi olla
Minä: Lähdin katsomaan, olisko ollu fabiaa DSG vaihteistolla ajoon
Myyjä: Ei ole. Oliko muuta?
Siis täh, yleensä tässä vaiheessa on automyyjät ehdottaneet sitten sitä manuaalia, kyselleet kiinnostaako diesel vai bensa, farkku vai combi, kertoneet sujuvasti milloin on tulossa mitäkin ajoon, kyselleet vaihtoajankohdasta, ja vähintään tarjonneet esitettä. Ja huom. Liikkeessä ei edes ollut muita asiakkaita!
En sitten jäänyt kerjäämään jotain käytettyä tdi fabiaa ajoon vaan lähdin pois, vaikka alunperin olisin sellaista melutasoa tunnustellakseni ollut valmis koeajamaan. Pihassa katsoin tarkemmin rivissä olevat autot, ja yhdessä pilkotti vRS logo keulassa. Jollekkin on joko tilattu, ja toimitusta vaille musta RS fabia? Tai sitten myyjä todellakin teki analyysin laina-autoni perusteella siitä, olenko maksukykyinen asiakas, ja ei vaan halunnut antaa RSää ajoon.  ??? Temmi, ilmeisesti ostit samasta liikkeestä auton. Oliko joku karkkipäiväkiertue jolloin RS fabiaa oli koeajoon, vai onko tuo musta autoliikkeen oma koeajoihin tarkoitettu peli?

Että näin meillä joensuussa. Ja seatti ja DS3 on pois omalta listalta, kun ei saa 5 ovisena farkkuna.

Omituista, meikäläinen kun kävi pällistelemässä räsästä Mutasella niin myyjä suorastaan pakotti koeajolle eikä tarvinnu edes nimeä iskeä mihinkään lappuihin, katto vaan ajokorttia 2 sekkaa ja löi avaimet kouraan.

Keke, olet ilmeisesti ostanut Mutasen punaisen Combi Räsän, joka oli sisällä esittelyautona pienen tovin? Itsekin sitä pari kertaa ihastelin ;D Mutasella pitää olla mielellään "tuttu" asiakas, niin palvelu pelaa kyllä hyvin.
Tulossa Corrida Red Octavia III Combi vRS 2.0TSI man.

- ex. vRS Fabia 1.4TSI DSG7 (2010)


Poissa Keke78

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 64
  • Faaabio
    • Profiili
Tarkoitus oli eilen koeajaa rs fabiaa, vaikka autonvaihto on todennäköinen aikaisintaan ensi keväänä, mutta aina olen hyvissä ajoin alkanut tunnustella kilpailijoita. Hyvin olin varannut aikaa, ja mielellään autokauppiaan kanssa enemmänkin jutellut, mutta käynnistä tuli varsin lyhyt. Perusoletukseni oli, että RS fabiaa ei varmaan ole, kun viimeksi x-xx kuukautta sitten käydessäni ei ollut 1.8 TSI octaviaa, saati RS ocua ajoon, joten kysyin suoraan dsg fabiaa, että edes melutasoa pääsen kuulostelemaan ja tiloja tutkimaan. Keskustelut meni näin:
Myyjä: Mitä saisi olla
Minä: Lähdin katsomaan, olisko ollu fabiaa DSG vaihteistolla ajoon
Myyjä: Ei ole. Oliko muuta?
Siis täh, yleensä tässä vaiheessa on automyyjät ehdottaneet sitten sitä manuaalia, kyselleet kiinnostaako diesel vai bensa, farkku vai combi, kertoneet sujuvasti milloin on tulossa mitäkin ajoon, kyselleet vaihtoajankohdasta, ja vähintään tarjonneet esitettä. Ja huom. Liikkeessä ei edes ollut muita asiakkaita!
En sitten jäänyt kerjäämään jotain käytettyä tdi fabiaa ajoon vaan lähdin pois, vaikka alunperin olisin sellaista melutasoa tunnustellakseni ollut valmis koeajamaan. Pihassa katsoin tarkemmin rivissä olevat autot, ja yhdessä pilkotti vRS logo keulassa. Jollekkin on joko tilattu, ja toimitusta vaille musta RS fabia? Tai sitten myyjä todellakin teki analyysin laina-autoni perusteella siitä, olenko maksukykyinen asiakas, ja ei vaan halunnut antaa RSää ajoon.  ??? Temmi, ilmeisesti ostit samasta liikkeestä auton. Oliko joku karkkipäiväkiertue jolloin RS fabiaa oli koeajoon, vai onko tuo musta autoliikkeen oma koeajoihin tarkoitettu peli?

Että näin meillä joensuussa. Ja seatti ja DS3 on pois omalta listalta, kun ei saa 5 ovisena farkkuna.

Omituista, meikäläinen kun kävi pällistelemässä räsästä Mutasella niin myyjä suorastaan pakotti koeajolle eikä tarvinnu edes nimeä iskeä mihinkään lappuihin, katto vaan ajokorttia 2 sekkaa ja löi avaimet kouraan.

Keke, olet ilmeisesti ostanut Mutasen punaisen Combi Räsän, joka oli sisällä esittelyautona pienen tovin? Itsekin sitä pari kertaa ihastelin ;D Mutasella pitää olla mielellään "tuttu" asiakas, niin palvelu pelaa kyllä hyvin.

Jep, juurikin se kyseinen pirssi lähti meikäläisen mukaan. Ei meikän hermoilla odoteta 2-3kk tehdastilausta. Ainoa mikä vituttaa on keskikyynärnojan puute, kokonaiset 50 euroa ois maksanu ruksia se tehdastilaukseen mukaan, näin jälkikäteen maksaa kuulemman yli 250 euroa + asennnus.

Itekkin olin kyllä ekaa kertaa kyseisessä liikkeessä, tosin sattu ite pääpirumutanen palvelemaan mua molemmilla kerroilla ja oli muija mukana, kait se tuo jonkun sortin 'uskottavuttaa' potentiaalisena ostajana eikä turhan testailijana. 


Poissa RekkaSeppo

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 132
  • Skoda Fabia vRS -11
    • Profiili
Turvavyön summerista:

Kun summeri alkaa piippaamaan, niin sen saa loppumaan sillä että käyttää pakkia muutaman sekunnin (tämä siis peruutustutkan kanssa, mitenkäs ilman?)
Piippaus kyllä alkaa uudestaan kun lähtee liikkeelle, mutta jos R-asennon jälkeen laittaa P:n ja poistuu autosta, menee takaisin ja lähtee liikkeelle, niin eipä piippaa..  :)

..sillä kertaa, seuraavalla kerralla kyllä piippaa taas  :P
Felicia 50 kW, Xsara 55 kW, Corolla 81 kW, Fabia 132 kW -->


Poissa Kri

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 414
    • Profiili
Turvavyön summerista:

Kun summeri alkaa piippaamaan, niin sen saa loppumaan sillä että käyttää pakkia muutaman sekunnin (tämä siis peruutustutkan kanssa, mitenkäs ilman?)
Piippaus kyllä alkaa uudestaan kun lähtee liikkeelle, mutta jos R-asennon jälkeen laittaa P:n ja poistuu autosta, menee takaisin ja lähtee liikkeelle, niin eipä piippaa..  :)

..sillä kertaa, seuraavalla kerralla kyllä piippaa taas  :P

... ja kun sen turvavyön laittaa kiinni ennen liikkellelähtöä niin eipä piippaa  ;)


Poissa ToniT

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 86
  • Skoda Fabia vRS -11
    • Profiili
Tai pitää koko matkan sormella sitä avaus klipsiä pohjassa niin ei piippaa silloinkaan.
Tosin ei liene kovin mukava tai turvallinen tapa tämäkään.


Poissa Litti

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 234
    • Profiili
Niin, tai sitten konffaa hälyn kokonaan pois VCDS:llä. Näin minä olen tehnyt. Turvavyötä toki käytän aina ajossa...

- Litti
Citigo 75 Dynamic