vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Kesärenkaat & vanteet, hyvissä ajoin.

Poissa Male80

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 294
  • Superb Combi 2.0 TDI CR DSG
    • Profiili
Halvat ja hyvät! ;D

Kulutukseltaa ei mitkään michelinit.. Aika nopeesti kuluvat, ja uutena n. 6.xx mm pintaa..

No itse olen ajellut pääsääntöisesti Misukoilla (hiljaiset) ja omien kokemuksien mukaan ne on juuri niitä nopeita kulumaan  ??? Hiljanen = pehmeä = kuluva (vertailukohtana Goodyear, Nokia ja se v*tun Nankang)

Ja noitahan saa kahdet Misukoiden hinnalla, eli kulutuspintaa on yli 13mm  ;)

No täytyy vielä pohtia, että mitkä tilaa. Pääaisa että olis hiljaiset, kun tuo sokota meluaa tarpeeksi muutenkin.


Poissa ram1

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 130
    • Profiili
kumhoissa uutena noin 7.3mm joista itsellä oli jäljellä viime kesän jälkeen. etu 5mm ja  taka 6mm noin 12tkm ajettuina.
edellisenä kesänä kulutin samanlaiset nopeampaan kun räsä oli vielä kohtuullisen uusi tuttavuus


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Paljon tuli toimituskuluja? Sen ~13e/kpl? Onko siis isoilla renkailla samat kulut kuin pienemmillä...
Nuo mun renkaat tulee näköjään 3x2kpl laatikoissa = 60kg.

Lueskelin tätä ketjua uusiksi läpi ja huomio kiinnittyi näihin toimituskuluihin.

Eli, tuleeko toimituskuluja jokaisesta renkaasta erikseen? Eli jos teemme kimppatilauksen eli esim. 4 rengassarjaa niin siitä ei hyödy mitään toimituskulujen osalta? Onko se siis ihan sama vaikka jokainen tilaisi itse renkaansa, toimituskulut on silti samat?

Edit: Niin ja Camskill on kyseessä.


Poissa Male80

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 294
  • Superb Combi 2.0 TDI CR DSG
    • Profiili
Paljon tuli toimituskuluja? Sen ~13e/kpl? Onko siis isoilla renkailla samat kulut kuin pienemmillä...
Nuo mun renkaat tulee näköjään 3x2kpl laatikoissa = 60kg.

Lueskelin tätä ketjua uusiksi läpi ja huomio kiinnittyi näihin toimituskuluihin.

Eli, tuleeko toimituskuluja jokaisesta renkaasta erikseen? Eli jos teemme kimppatilauksen eli esim. 4 rengassarjaa niin siitä ei hyödy mitään toimituskulujen osalta? Onko se siis ihan sama vaikka jokainen tilaisi itse renkaansa, toimituskulut on silti samat?

Edit: Niin ja Camskill on kyseessä.

Voit itse tarkastaa asian Camskillin sivuilta. Ladot vaan renkaita ostoskoriin, niin toimituskulut kasvaa sitä mukaa. Näinhän se käytännössä kaikkialla toimii. Toimituskulut laskutetaan painon mukaan. Itse tilasin kaksi sarjaa ja toimituskulut oli 2x48£.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Eli mitään "paljousalennusta" toimituskuluista ei taida saada?


Poissa Male80

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 294
  • Superb Combi 2.0 TDI CR DSG
    • Profiili
Sehän on kiinni puljusta, joka ronttaa kumit Suomeen. Tuskin Camskill voi itse edes asiaan vaikuttaa, vaikka voihan sitä heiltä aina kysyä...


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Testailin tuota tilausta ja mitä enemmän renkaita lato koriin niin sitä pienemmät oli toimituskulut/ rengas?

Ja äkkiä editoimaan  ;D

Eli heti kun tajusin laittaa maaksi Suomen niin se oli aivan sama tilasinko 4, 8, 12, 16 renkaat. Toimituskulut kasvoivat sitä mukaan samassa suhteessa, eli ei näköjään ole hyötyä vaikka tilailisi isompaa erää.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2009, 09:00:35 ip kirjoittanut L.A.T.E. »


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
No itse olen ajellut pääsääntöisesti Misukoilla (hiljaiset) ja omien kokemuksien mukaan ne on juuri niitä nopeita kulumaan  ??? Hiljanen = pehmeä = kuluva (vertailukohtana Goodyear, Nokia ja se v*tun Nankang)

Runko niistä hiljasen tekee ja kuhmoista vajaa 1mm puuttuu sitten viimekesän.. Huonot ajat, säästöä se pienikin..
Octavia II vRS TDi -08   


Poissa Taneli

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 253
  • Bmw
    • Profiili
Lainaus
Eli heti kun tajusin laittaa maaksi Suomen niin se oli aivan sama tilasinko 4, 8, 12, 16 renkaat. Toimituskulut kasvoivat sitä mukaan samassa suhteessa, eli ei näköjään ole hyötyä vaikka tilailisi isompaa erää.

Ymmärtääkseni porukka on lähettäny sähköpostia siinä vaiheessa kun tilaa enemmän renkaita.


Poissa Male80

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 294
  • Superb Combi 2.0 TDI CR DSG
    • Profiili
Lainaus
Eli heti kun tajusin laittaa maaksi Suomen niin se oli aivan sama tilasinko 4, 8, 12, 16 renkaat. Toimituskulut kasvoivat sitä mukaan samassa suhteessa, eli ei näköjään ole hyötyä vaikka tilailisi isompaa erää.

Ymmärtääkseni porukka on lähettäny sähköpostia siinä vaiheessa kun tilaa enemmän renkaita.

No tietysti Myyjä voi siinä vaiheessa antaa alennusta renkaista, mutta nuo kuljetuskustannukset ei kyllä muutu mihinkään.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
No nyt on ne Toyot tulossa. Hinta jää varmaan siihen n.450€ yhteensä. Saa nähdä milloin tulee, onko kuinka tuoreet ja mahtuuko vanteiden kanssa alle?


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
No nyt on ne Toyot tulossa. Hinta jää varmaan siihen n.450€ yhteensä. Saa nähdä milloin tulee, onko kuinka tuoreet ja mahtuuko vanteiden kanssa alle?

minkäs kokoset vanteet ja renkaat sieltä tulee?
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa ram1

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 130
    • Profiili
http://www.wheel-base.co.uk/

eli täältä tilasin kesäkumit vanteineen 235/35/19 räsään ja vanteet oli
http://mamfelgen.de/picture_library/Gallery/Bilder/Auto/MAM%20RS1/RS1_Golf5_3.JPG

autona itsellä tosin räsä 2

vanteet on saksalaiset ja kumit kumho ku 31 millä olen ennenkin ajellut.
hinnaksi tuli asennettuna pultit ja lukkopultit mukana 780 ekeä


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
No nyt on ne Toyot tulossa. Hinta jää varmaan siihen n.450€ yhteensä. Saa nähdä milloin tulee, onko kuinka tuoreet ja mahtuuko vanteiden kanssa alle?

minkäs kokoset vanteet ja renkaat sieltä tulee?

Vanteet on kokoa 8x18 et35 ja renkaat on 225/40/18(luonnollisesti  ;) ) Katotaan pullisteleeko  ::)


Poissa ram1

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 130
    • Profiili


tällaiset mam rs1 siis tuli hommattua.toivottavasti ei raavi pahasti