vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

kuskin peili

Poissa misa64

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 27
    • Profiili
Alkuperäinen kuskin peilinlasi "ruostui" alareunasta -oisko suolan vaikutuksia?
Onkos muilla mennyt vaihtoon? Mitähän kustantaa uusi lämmitettävä peilin lasi ja onnaako vaihto?


Poissa Timbo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
  • Fabia vRS I (ex), Ocu vRS III (tilattu)
    • Profiili
Mulla on molempien peilien lasit menny aika pahasti. Kyselin uusia laseja muistaakseni Laakkoselta n. vuosi sitten eikä ne ihan hirveän hintaisia ollut (olisko ollut huntin yhteensä), mutta jäi kuitenkin hakematta silloin. Nyt olisi itselläkin tarkoitus keväällä ne vaihtaa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2012, 11:21:15 ap kirjoittanut Timbo »


Poissa Luisu

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 980
  • Fabia vrs -04
    • Profiili
Taitaa olla aika normaalia että menee ne reunat paskaksi noista peilestä. Joka kerta ne häiritsee kun kurkka peilistä. Kai ne vois itekkin vaihtaa.


Metu69salemi

  • Vieras

Poissa hiiri^

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
  • Skoda Fabia vRS -06
    • Profiili
Sama täällä molemmat puolet alareunasta :)


Poissa kostaja

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili

Poissa Fabioso

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
Mulla taitaa olla poikkeusyksilö kun peilit on edelleen uutta vastaavassa kunnossa. (ja alkuperäispeilit, tiedän koska olen omistanut kotteron uudesta asti.)

Olisko syy siihen happanemiseen peilinlämmittimien jatkuva käyttö? Itse en ole käyttänyt niitä kuin silloin kun on tarvetta. Mutta oon huomannut että lämmittimet unohtuu helposti päälle kun niille ei ole mitään merkkivaloa.


Poissa hiiri^

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
  • Skoda Fabia vRS -06
    • Profiili
Mulla taitaa olla poikkeusyksilö kun peilit on edelleen uutta vastaavassa kunnossa. (ja alkuperäispeilit, tiedän koska olen omistanut kotteron uudesta asti.)

Olisko syy siihen happanemiseen peilinlämmittimien jatkuva käyttö? Itse en ole käyttänyt niitä kuin silloin kun on tarvetta. Mutta oon huomannut että lämmittimet unohtuu helposti päälle kun niille ei ole mitään merkkivaloa.

Täällä on kans molemmat peilit alareunasta ruosteessa.

onko peilinlämmittimelle joku erillinen katkaisija jossain? Eikös ne toimi samalla kun laittaa takalasinlämmittimen päälle?


Poissa Fabioso

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
Oon käsittänyt että ne toimii aina jos se peilien säätönuppi on keskimmäisessä asennossa. Ei takalasin lämmittimellä pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa.

Eli jos ei halua että peilit lämpenee, niin peilinsäätönupin pitää olla L tai R asennossa.


Poissa LasseA

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 2
    • Profiili
Oon käsittänyt että ne toimii aina jos se peilien säätönuppi on keskimmäisessä asennossa. Ei takalasin lämmittimellä pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa.

Eli jos ei halua että peilit lämpenee, niin peilinsäätönupin pitää olla L tai R asennossa.

Näinhän se käsittääkseni on. Itsellä kanssa kuskinpuoli huonossa kunnossa  :-[


Metu69salemi

  • Vieras
Fabiasta en tiedä, mutta Octaviassa peilinlämmitin menee päälle, kun pyöräyttää sen säätönapin "nurin niskoin", eli se valitsin osoittaakin lämmitintä.


Poissa T-Gor

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
Keskiasennossa joka tuntuisi loogiselta "lepoasennolta" ettei peilien säädöt olisi käytässä, onkin super epälooginen peilinlämmitys asento. Sen vuoksi useissa vag autoissa onkin peilinlämmittimet paskana kun ne huutaa kesät ja talvet päällä. Eli se potikka jomman kumman peilin säätöasentoon niin sammuu lämppäri.


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Olen pitänyt tuon nupikan, joko L tai R asennossa aiemmassa Octaviassa sekä nykyisessä Fabiassa juurikin sen takia kun muuten lämmitin ilmeisesti kokoajan päällä.
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa T-Gor

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
Huomasinkin tänään että omassa faabiossa on keskiasennossa symboli peilinlämmittimelle. Mutta mielestäni kaikissa ei ole.