vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Hankook k107 renkaista

Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
Ei onko kellään kokemuksia hankookin k107 evo1 kesärenkaista? Ensi kesäksi pitäis saada uudet gummit ja noita hankookkeja saisi sopuhintaan saksanmaalta...


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Mulla on Hankookit, mut en kuollaksenikaan muista oliko ne noi k107 mutta en itse ainakaan meinaa enää toisia ostaa. Pitää pirun kovaa meteliä ja märkä pito kiihdytyksessää on ku jäällä ajais. ( tai onko se vaan liikaa voimaa :) )


Poissa MMarttinen

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 113
    • Profiili
En osaa sanoa onko Hankook kehittynyt renkaiden kanssa vai onko vaan sattunut hyvä sarja, mutta miun hankook k110 ventus v12 evo-renkaat toimi viime kesän vallan loistavasti ja olivat ainakin miun mielestä suhteen hiljaiset. Briteistä tuli nopeesti ja halvalla.
Ostin nuo omat renkaat kun työkaveri kehui omia k107-mallin kumejaan.


RedRäsä

  • Vieras
Mulli oli kans noi hankookit gti golffissa kolme kesää alla ja hyvät oli. Kaverilla tiisselissä nyt samat alla ja kehui myös hiljaisiksi. Toki pitoa saa aina lisää kun laittaa euroja lisää.


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Itsellänikin nuo Ventus V12 Evot kesärenkaina, ostin viime kesänä ja olen tykännyt. Seuraavatkin kesärenkaat tulee todennäköisesti olemaan Hankookit... :D


Poissa Puuhis

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • -08 RS CR Tdi
    • Profiili
Itsellä yksi setti ollut ja olivat loistavat kumit. Kuivalla hyvä pito ja samaten märällä tiellä todella hyvä pito. Ainoat miinukset oli että syvemmissä lätäköissä pyrkivät kohtuu helposti liirtoon. Ostaisin toistekin, jos sattuuvat sopuhinnalla tarjolle.