vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Uutta aihetta foorumin henkiin herättämiseksi!!

Poissa jehu87

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
    • Profiili
Ja heti paskanjauhanta jää pois ja meen asiaan. Eli ois kiva saada tälle foorumille eloa ja joitain ideoita, joilla saatais tätä foorumia herätettyä henkiin. Eli ideana olis ainakin jos saatais järjestettyä joitain paikallis kahvitteluja eripuolilla suomea ja myös jotain foorumi aiheista krääsää. Kuten jotain tarroja vaikka autoon ja rekisterinkilven alaosaan ois kiva saaha joku vrsclub.fi-lätyskä myös  ;) Ja jos mahdollista niin jonkinlaista ratapäivää ja saunailtaa yhden tai kahden sidukan kera kanssa ;) Ketä ois kiinnostunu tämmösistä asioista vai heitättekö heti hanskat tiskiin? ;)


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Kuten jotain tarroja vaikka autoon ja rekisterinkilven alaosaan ois kiva saaha joku vrsclub.fi-lätyskä myös

Niitähän saa kun liittyy clubiin  ;)
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa jehu87

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
    • Profiili
Katokku mä oon luullu, et tää on niin kuollu sivusto et sellasii ei ois ;)


Metu69salemi

  • Vieras
Kyllähän niitä on jäsenille asti. Tällä hetkellä vaikuttaa siltä että hallituksesta puuttuu tekijämiehet. Jos mielenkiintoa ja mahdollisuuksia löytyy, niin liity jäseneksi ja hae hallitukseen.


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Tarroja on paljon ja kilvenalusia vielä muutama jäljellä. En ole ollut aktiivinen uusien jäsenien kanssa, koska olen odottanut yhdistymistä SCF:n kanssa. Olen kaikille kertonut tästä yhdistymisestä ja siitä, että foorumilla tullaan informoimaan asiasta heti kun on jotain kerrottavaa. Toistaiseksi ei taida olla uutta kerrottavaa. Parhaillaan odotetaan SCF:n vastausta yhdistymiselle.
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Tarroja on paljon ja kilvenalusia vielä muutama jäljellä. En ole ollut aktiivinen uusien jäsenien kanssa, koska olen odottanut yhdistymistä SCF:n kanssa. Olen kaikille kertonut tästä yhdistymisestä ja siitä, että foorumilla tullaan informoimaan asiasta heti kun on jotain kerrottavaa. Toistaiseksi ei taida olla uutta kerrottavaa. Parhaillaan odotetaan SCF:n vastausta yhdistymiselle.

Ei tuo scfkään vissiin liian aktiivinen paikka ole, jos heti etusivun "uusin" uutinen on vuodelta 2010...
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Juu, ei ole. Molemmilla foorumeilla samat ongelmat, ei tarpeeksi aktiivisia jäseniä. Puhutaan vaan, että pitäisi järjestää, mutta sitten kuitenkaan kukaan ei järjestä... Sanon rehellisesti, että minulla yksinkertaisesti aika ei enää riitä ja pieni kyllästyminenkin omaa autoa kohtaan vaivaa.
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Ehkä tuota clubin jäsenmaksuakin pitäs vähän miettiä.. En mä ainakaan keksi yhtään syytä, miksi maksaisin 30e vuodessa ihan vaan lukeakseni tätä foorumia... :-\
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Allekirjoitan tuon täysin, ei siinä minunkaan mielestä ole järkeä. Sen takia tarvitaan lisää aktiivisuutta, tapahtumia yms.
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Ehkä tuota clubin jäsenmaksuakin pitäs vähän miettiä.. En mä ainakaan keksi yhtään syytä, miksi maksaisin 30e vuodessa ihan vaan lukeakseni tätä foorumia... :-\
Allekirjoitan tuon täysin, ei siinä minunkaan mielestä ole järkeä. Sen takia tarvitaan lisää aktiivisuutta, tapahtumia yms.

Allekirjoitan tuon itsekin. Ollaan tänä vuonna laitettu toiminta vähän jäihin, kun ollaan odoteltu SCF:ltä päätöksiä. Toivottavasti saataisiin tuo yhdistyminen hoidettua tänä vuonna niin pääsee järjestämään tapahtumia ensi kesälle...