Elikkä elikkä.
Reipas puoli vuotta kerkes ajamaan tolla katiskalla eikä mitään pientäkään vikaa ollut, eikä se ensimmäinenkään iso ollut.
Illalla ysin aikaan auto lähti käyntiin ku palmun alta (niinku aina ennenki), mutta yöllä noin klo 01.30 kun koitin töihin lähteä ni auto ei startannut, pyöräytti kerran ja hyytyi (kuitenkin kaikki valot, puhallin yms. toimivat 100%:sti..)
Noh, siinä sitten soittamaan runkokuskille etten pääse omin avuin töihin, ja hän tuli sitten virtasta antamaan kaapeleilla. Kaapelit kiinni ja saman tien lähti auto taas käyntiin kuin palmun alta (Tässä vaiheessa rupes mietityttämään että mikähän siinä oikein on)
Noh, akku laturiin työpäivän ajaks ja sen jälkeen toimi taas ihan hyvin muutaman päivän, kunnes päivänä eräänä moottorin sähkövian varoitusvalo syttyi. Puhelua siskon miehelle (jolla on oct rs) ja sieltä kuului että se on ihan normaalia että tuo valo syttyy kun akku on ollut tyhjä (hänellä oli ongelmansa digiboksin herätteen kansa..

)
Noh, laakkosen suorapalveluun (jossa muuten kahvitauot näköjään 35min) ja auto piuhan päähän. Ajattelin vain siis nollauttaa vikakoodit mutta sanoin myös että katsoo mitä muuta sieltä mahdollisesti löytyy.
Aikansa sen koneen kanssa säädettyään huoltomies sanoi notta lämpötila-anturissa on satunnainen vika.
Uusi anturi maksoi jotain 30e joten vaihdettiin se sitten siinä samalla, vaikka todennäköisesti siinä oli vain kerran joku klikki että oli luullut silloin yöllä että lämpötila on liian korkea ja laittanut flektin päälle..
Mutta asia tuli kuntoon, koskaan en vissiin saa tietää mikä vika tuossa autossa varsinaisesti oli, mutta anturin vaihdon jälkeen toiminut taas kuin unelma, ja lähtee taas käyntiin kuin palmun alta

(kok. lasku n. 120e Laakkonen/Jyväskylä [vikakoodien nollaus/lämpötila-anturi/jäähdytinnesteet])
Over and out.