vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Kesärenkaat & vanteet, hyvissä ajoin.

Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Tein viime yönä tilauksen Camskilliin, katsotaan mitä sieltä tulee.
Kaksi kappaletta Toyon 215/40r16 renkaita pitäis tulla ja kaverille koko sarja Falkenin 452:sia.

Vanteina toimii Possun clubsportit 7x16 ja 9x16. Jotain maalia noiden pintaan pitäis keksiä.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Kyllä varmasti...jos on huono tuuri eikä myyjäliike ole ajan tasalla niin saatat saada 4-5 vuotta vanhat renkaat. Mutta epäilen erittäin suuresti että tuoltakin saa viime vuoden renkaita. Voihan sen varmistaa emailitse, jos epäilee.
Vaikka tuo Toyon malli olisi 9 vuotta vanha (en tiedä) mutta kyllä se Nangangin voittaa... Tää on vain mun mielipide.
Ite tilaan huomenna Toyot Englannista. :)
Jokos tilailit/tuliko perille? Paljonko kustansi yhteensä?

Tuli tänään tuolta camskillista toyon t1r proxes kumit 225/45/17 koossa.Hintaa tuli 352e ja paistettu on viikolla 43/vuosi08 eli melko tuoreet.Ja itellä on kanssa tollaset ATP Nido d'ape vanteet  ,tosin säälittävässä 17" koossa  >:(
Paljos oli postikulut?


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Mulle tuli postikuluja 72£ eli aikasta tasan 80e kuudesta renkaasta. Tilasin siis 2 x 215/40r16 ja 4 x 225/55r16...en tiedä vaikuttaako rengaskoko kuluihin.
Nuohan tulee kotiovelle ja lisäsin "Huomioitavaa"-kohtaan, että jos en ole kotona voi renkaat jättää autokatokseen ja tietysti lisäsin myös että mieluusti ottaisin viime tai tänävuonna paistetut renkaat. :)


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Ja maksun hoidit visalla vai? Eikä tullut mitään kusetuksia tai vast?


Poissa Vili

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • Octavia RS -02
    • Profiili
Kyllä varmasti...jos on huono tuuri eikä myyjäliike ole ajan tasalla niin saatat saada 4-5 vuotta vanhat renkaat. Mutta epäilen erittäin suuresti että tuoltakin saa viime vuoden renkaita. Voihan sen varmistaa emailitse, jos epäilee.
Vaikka tuo Toyon malli olisi 9 vuotta vanha (en tiedä) mutta kyllä se Nangangin voittaa... Tää on vain mun mielipide.
Ite tilaan huomenna Toyot Englannista. :)
Jokos tilailit/tuliko perille? Paljonko kustansi yhteensä?

Tuli tänään tuolta camskillista toyon t1r proxes kumit 225/45/17 koossa.Hintaa tuli 352e ja paistettu on viikolla 43/vuosi08 eli melko tuoreet.Ja itellä on kanssa tollaset ATP Nido d'ape vanteet  ,tosin säälittävässä 17" koossa  >:(
Paljos oli postikulut?

48 puntaa jotka on siis jo laskettu tohon 352e.Ja nordean masterilla maksoin.Toimitus kesti noin 2 viikkoa.


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili

Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Onko tietoo millanen vaihto-oikeus noilla on kun ajattelin tosiaan tilata ne 225:set ja jos ne tulee liikaa ulos niin sit tarttis vaihtaa ne 215-leveisiin?


Jonde

  • Vieras
Hyvin on camskillsistä renkaat tullu, ollu vielä kohtuu uutta paistoakin. Palauttaminen on vaikeaa jos renkaassa ei ole selvää vikaa, tuollainen jos itse ostaa väärää kokoa, ei oikeuta edes suomessa vaihtamaan renkaita myyjän piikkiin.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Hyvin on camskillsistä renkaat tullu, ollu vielä kohtuu uutta paistoakin. Palauttaminen on vaikeaa jos renkaassa ei ole selvää vikaa, tuollainen jos itse ostaa väärää kokoa, ei oikeuta edes suomessa vaihtamaan renkaita myyjän piikkiin.
Ai kun kiva  ;D


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
Onko tietoo millanen vaihto-oikeus noilla on kun ajattelin tosiaan tilata ne 225:set ja jos ne tulee liikaa ulos niin sit tarttis vaihtaa ne 215-leveisiin?

Kehotan valitsemaan oikean koon ennen tilausta.. Tosin 225 saat kaupaks koska vaan tälläkin palstalla!
Octavia II vRS TDi -08   


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Onko tietoo millanen vaihto-oikeus noilla on kun ajattelin tosiaan tilata ne 225:set ja jos ne tulee liikaa ulos niin sit tarttis vaihtaa ne 215-leveisiin?

Kehotan valitsemaan oikean koon ennen tilausta.. Tosin 225 saat kaupaks koska vaan tälläkin palstalla!
Olen yrittänyt selvittää aiemmin tässä topicissa tuota kokoa. Olen myös kysynyt kahdesta rengasliikkeestä. Vastausten, lukuunottamatta yhtä vastausta, tuon leveyden pitäisi käydä olemassa oleviin vanteisiin.
Kyllä se on pakko kokeilla varsinkin kun olen myös melko luottavainen siitä, että renkaat saa myytyä aika nopeasti täällä tai nettivaraosassa.


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
LATE Tuleeko nuo renkaat nyt 8" vanteelle?

Mun renkaat on seurannan mukaan Tanskassa...jännitys tiivistyy. :)


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili

Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
^Kuules LATE, mitäs jos tehään semmonen diili, että mä otan 50,- irti mun renkaan vanteelta ja laitan sen sun vanteelle? Sit sovitellaan sitä autoa alle?

Porkkana mulle, jos ne sopii revitään 3 muutakin pois ja ostat kaikki! 6000 km ajetut Continental II, alkuviikoilta -08! Jos ne ei sovi niin sit ne ei sovi..

Loppuu toi sun pähkäily.. ;D
Octavia II vRS TDi -08   


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
^Kuules LATE, mitäs jos tehään semmonen diili, että mä otan 50,- irti mun renkaan vanteelta ja laitan sen sun vanteelle? Sit sovitellaan sitä autoa alle?

Porkkana mulle, jos ne sopii revitään 3 muutakin pois ja ostat kaikki! 6000 km ajetut Continental II, alkuviikoilta -08! Jos ne ei sovi niin sit ne ei sovi..

Loppuu toi sun pähkäily.. ;D
Kiitos kovasti tarjouksesta, mutta joudun valitettavasti hylkäämään sen. Kyllä mä kuitenkin ne Toyot tilaan, on muutenkin tullut sovittua jo kimppatilauksesta. Mä olen sillälailla miettinyt tuon homman, että jos ne ei sovi, niin sitten myyn ne pois ja tilaan uudet. Noi Toyot on kuitenkin niin halvat tilattuna, että kesärengaskauden tullessa aika satavarmasti menevät kaupaksi varsinkin uutena. Varsinkin kun suomessa vastaavan luokan renkaat liikkeessä lähentelee sitä 700€.